مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: بانک ها در ارائه تسهیلات گردشگری و اشتغالزا کمتر سختگیری کنند.
کد خبر: ۷۰۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 16 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه، امید قاری اظهار کرد: باید تا آنجا که می توانیم موانع پیش پای سرمایه گذاران را برطرف کنیم تا شاهد ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و توسعه گردشگری باشیم.

وی با بیان اینکه بانکها برای پرداخت تسهیلات شرایط را تسهیل کنند، اظهار کرد: با توجه به اینکه بانک ها در پرداخت تسهیلات به متقاضیان گردشگری روستایی سخت گیری زیادی می کنندT با استاندار کرمانشاه مکاتبه و موضوع را پیگیری خواهم کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان در ادامه با بیان اینکه اداره کل میراث فرهنگی استان امسال تعهد ایجاد دو هزار و 46 شغل دارد، افزود: تا کنون تعداد هزار و 920 نفر اشتغال در سامانه رصد به ثبت رسیده است و طی ماه های آینده نیز کل تعهد اشتغال خود را ثبت می کنیم.

وی همچنین گفت: بنا داریم به منظور ارتقای سطح مهارت ها، دوره های آموزشی برای مددجویان بهزیستی در حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی برگزار کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی کرمانشاه افزود: امکانات آموزشی، تحقیقاتی و فرهنگی به منظور تقویت، رشد و توسعه بنیه علمی، پژوهشی و آموزشی گروه های هدف در حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی در اختیار جامعه هدف قرار خواهیم داد.

وی تصریح کرد: با تعاملات بین بخشی می توان برگزاری جشنواره، المپیاد، نمایشگاه و کارگاه های آموزشی در حوزه صنایع دستی را با دیگر ادارات برگزار کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی کرمانشاه در ادامه افزود: امروز بحث گردشگری و بوم‌گردی یکی از محورهای توسعه در مناطق مختلف کشور بوده و این سازمان برای توسعه و بهره برداری بیشتر از این مناطق آنها را به بخش خصوصی واگذار می کند.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار