رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس، مسیر‌های حرکت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال در شیراز را اعلام کرد. اعلام مسیر‌های راهپیمایی 22 بهمن در شیراز
کد خبر: ۷۱۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 05 February 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمد رضایی در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار داشت: راهپیمایی امسال از سه مسیر فرعی از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح 22 بهمن آغاز و ساعت 10 صبح با تجمع در چهار راه پانزده خرداد در مسیر اصلی آغاز می‌شود.

وی افزود: مسیر نخست فرعی راهپیمایی میدان شهدا، خیابان کریم خان زند، میدان امام حسین(ع) و چهارراه 15 خرداد، مسیر فرعی شماره دوم میدان نمازی، خیابان کریمخان زند، زند غربی، میدان امام حسین(ع) و چهارراه 15 خرداد و مسیر فرعی سوم سه راه احمدی، چهارراه پیروزی، خیابان لطفعلیخان زند و چهارراه 15 خرداد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در ارتباط با سخنران این مراسم، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با استانداری فارس و با توجه به اینکه معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح پروژه‌ها به شیراز سفر می‌کنند، با تصمیم‌گیری و هماهنگی‌های انجام شده اسحاق جهانگیری سخنران مراسم 22 بهمن در شیراز است.

وی افزود: سازمان اتوبوس‌رانی شرکت‌کنندگان در این حماسه را رایگان به محل تجمع انتقال خواهد داد و سپس به مناطق تعیین‌شده باز می‌گرداند.

رضایی راه‌اندازی غرفه‌های فرهنگی، مسابقه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه‌های صلواتی، مذهبی، تبلیغی و نیز اجرای سرود هزار و 357 نفری دانش‌آموزی و سرود هزار و 600 نفری اقشار مختلف مردم را از برنامه‌های جانبی راهپیمایی 22 بهمن در شیراز اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن هم‌زمان در تمام مناطق استان با شعار افتخار به گذشته امید به آینده آغاز می‌شود، گفت: آحاد مردم با گرایش، سلایق و عقاید مختلف در این راهپیمایی، برائت از دشمنان نظام اسلامی را اعلام می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: مراسم جشنی همراه با نورافشانی نیز در شب پیروزی انقلاب اسلامی (21 بهمن ماه) در میدان شهدا ساعت 21 با ندای «الله اکبر» برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار