جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کرمانشاه گفت : در یک هفته اخیر ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق شامل لوازم پزشکی و خانگی و سیگار با تلاش ماموران کشف شده است.
کد خبر: ۷۱۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ 06 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،علیرضا مرزیانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : در طول یک هفته گذشته ۲ هزار و ۳۵۸ قلم لوازم پزشکی، ۷۰ هزار نخ سیگار و ۵ دستگاه لوازم خانگی قاچاق از قاچاقچیان کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده به ۳ میلیارد ریال می‌رسد، یاداوری کرد: در این راستا ۱۰ قاچاقچی میز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

مرزبانی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته کشف ۱۳۸ فقره سرقت بوده است که سرقت مربوط به سیم برق با ۳۲ فقره، قطعات و محتویات داخل خودرو با ۳۳ فقره و خودرو با ۲۴ فقره بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۱۶ سارق و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

وی کشف حدود ۳ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۷۴ خرده فروش و معتاد متجاهر را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: در این راستا ۱۹ قهروه خانه و قلیان سرای متخلف نیز با هماهنگی مقام قضائی پلمپ شد.

مرزبانی توقیف ۱۹۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متختلف را نیز یاداوری کرد و گفت: برخورد با اراذل و اوباش و دستگیری ۸ نفر از این افراد از دیگر کار‌های انجام گرفته بود .

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار