فرماندار قصرشیرین گفت: انقلاب اسلامی با سرنگونی طاغوت و ظلم، آزادی و عزت‌مندی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.
کد خبر: ۷۱۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 09 February 2019

به گزارش تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس ، مرادعلی تاتار در مراسم جشن انقلاب که در بخش مرزی سومار برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با سرنگونی طاغوت و ظلم، آزادی و عزت‌مندی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

فرماندار قصرشیرین آزادی و عزت را محصول انقلاب اسلامی دانست و گفت: در دوران رژیم پهلوی کارها به‌وسیله کارشناسان و متخصصان خارجی و غربی صورت می‌گرفت و اجازه رشد و ترقی را به ملت ایران نمی‌دادند.

وی گفت: شاه و درباریانش به غربی‌های که در ایران حضور پیدا می‌کردند حق توحش داده بودند و این اوج ذلت سردمداران یک کشور برای ملتش است.

تاتار تصریح کرد: امروز به برکت نظام به دست توانای متخصصان و دانشمندان داخلی، جمهوری اسلامی در اوج قدرت و عزتمندی است و هیمنه پوشالی غرب را شکسته است.

وی بیان کرد: در حوزه کشاورزی، عمران شهری و خدماتی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 627 میلیارد تومان پروژه در شهرستان قصرشیرین افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار قصرشیرین از افتتاح پروژه‌های مهم دیگری طی ماه‌های آینده در این شهرستان خبر داد و افزود: 2 هزار هکتار از اراضی بخش سومار در آینده‌ای نه‌چندان دور آبی خواهد شد.

وی گفت: برای نخستین‌بار است که جشن بزرگ انقلاب در این بخش مرزی برگزار می‌شود، لذا از مردم این منطقه تقاضامندم با حضور در این بخش در راستای توسعه و آبادانی سومار و نفت‌شهر قدم بردارند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار