سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کرمانشاه در حاشیه جام جهان پهلوان تختی که در کرمانشاه برگزار می شود گفت: با دقت شرایط کشتی را بررسی کنید چرا که ما وارث شرایط فعلی کشتی آزاد هستیم و باید نسبت به آینده صبور بود.
کد خبر: ۷۱۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ 09 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از فارس،غلامرضا محمدی در خصوص شرایط تیم ملی و جام تختی، اظهار داشت: در حالی که با تمام توان در مسابقات حاضر شدیم در برخی اوزان فینالیست نداریم و شاهد درخشش کشتی گیران خارجی در این مسابقات هستیم و این نشان دهنده این مساله است که باید برای بالا بردن سطح فنی تیم تلاش کنیم.

محمدی ادامه داد: در شرایط فعلی کشتی آزاد باید کمی صبور بوده و با دقت شرایط فعلی کشتی را نظاره‌گر باشیم، چرا که ما نمی توانیم همه مسائل را باهم در کشتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: تصمیم گرفتیم که جام تختی در رنکینگ قرار نداشته باشد تا کشتی گیران بیشتری بتوانند در مسابقات حاضر شوند و ما بتوانیم همه آنها را با دقت زیر نظر داشته باشیم.

محمدی یادآور شد: برای عضویت در تیم ملی کشتی تنها کسب عنوان اول برای کادر فنی ملاک نیست و ما به دنبال پیدا کردن کشتی گیرانی با روحیه جنگندگی و تلاش هستیم و در آینده کشتی گیران برتر را به تیم ملی دعوت کرده و در مسابقات آتی از آنها استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی در خصوص کیفیت جام جهان پهلوان تختی در کرمانشاه گفت: شاهد حضور چندین قهرمان المپیک و یا دارنده مدال جهانی در این مسابقات هستیم و خیلی از تیم‌ها همچون آذربایجان، ترکیه و یا ارمنستان با ترکیب کامل و اصلی در این مسابقات حاضر شده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از مردم و رسانه‌ها می‌خواهیم صبور باشند چراکه ما تلاش می‌کنیم که بهترین عناوین را برای کشتی به دست بیاوریم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار