رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه مطرح کرد:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تهیه برنامه‌ای در قالب بسته رویدادهای خبری در اخبار شبکه استانی زاگرس یکی از اقدامات ابتکاری استان کرمانشاه در حوزه آگاه‌سازی کشاورزان بوده است.
کد خبر: ۷۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵ 03 August 2015
به گزارش تابناک کرمانشاه، علی اشرف منصوری  عصر امروز در اختتامیه هشتمین جشنواره دوسالانه رسانه‌های بخش کشاورزی یادواره شهید آوینی در کرمانشاه اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره ارتقاء كمی و كيفی رسانه‌های کشاورزی بوده که موجب ايجاد افزايش كيفيت رسانه‌های آموزشی- ترويجی، ايجاد زمينه تبادل دانش و تجربه، ایجاد فضای کارگاهی برای نقد و بررسی برنامه‌های استان‌ها در حوزه کشاورزی، بوده است.

وی افزود: رسانه ها یک فرصت برابر آموزشی برای کشاورزان هستند که با بهره‌گیری از ابزار و امکانات این رسانه‌ها می‌توان هدف افزایش تولید را تحقق بخشید و دراین زمینه هم گام های مؤثری در استان کرمانشاه برداشته شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تهیه برنامه‌ای در قالب بسته رویدادهای خبری در اخبار شبکه استانی زاگرس یکی از اقدامات ابتکاری استان کرمانشاه در حوزه آگاه‌سازی کشاورزان بوده است.

منصوری تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی از جمله میزگردهای تخصصی نیز از صدا و سیمای استان کرمانشاه روی آنتن رفته و در سال گذشته بالغ بر 780 دقیقه برنامه‌ آموزشی برای کشاورزان از صدا و سیمای استان پخش شده است.

وی از ارسال ۱۵ هزار و ۵۳۷ پیامک آموزشی به کشاورزان خبر داد و گفت: در بخش نشریات و سی‌ دی‌ های آموزشی نیز ۲ هزار جلد نشریه آموزشی و ۴۳ هزار حلقه سی‌ دی آموزشی  با هدف آموزش و ترویج پخش شده است.

رئيس ستاد برگزاری هشتمين جشنواره ملی دو سالانه رسانه‌های بخش كشاورزی با اعلام اینکه جشنواره در سه بخش مسابقه، كارگاهی و جنبی برگزار شده است تصریح کرد: در بخش مسابقه عناوينی شامل برنامه‌های راديویی و تلويزيونی، عكس، اسلايد ويژن، فيلم و فيلمنامه نويسی، پويا نمايی، نشريه، بروشور و پوستر مورد ارزیابی قرار می‌ گيرند.

منصوری گفت: در بخش كارگاهی نیز با حضور اساتيد مجرب آثار مورد نقد و بررسی قرار گرفته و با ارائه نقاط قوت و ضعف آنها اطلاعات مورد نیاز تبادل شده و مخاطبين با استفاده از تجارب يكديگر در ارتقاء دانش به‌ هم کمک کردند.

وی افزود: به منظور تبادل نظر و ايجاد فضای علمی و هنری بين نويسندگان، هنرمندان و شرکت‌کنندگان در جشنواره، نمايشگاهی از نشريات، بروشور و پوستر برپا نموده تا بازديد كنندگان در جريان آثار منتشرشده بخش كشاورزی و زير بخشهای آن در ديگر استانها قرار گیرند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار