مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه از کسب رتبه ممتاز کشوری ستاد اقامه نماز بنیاد شهید باید در میان دیگر دستگاه‌های اداری خبر داد.
کد خبر: ۷۱۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ 26 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایثار «واحد کرمانشاه» در پی کسب موفقیت کشوری ستاد اقامه نماز بنیاد کرمانشاه، در نشستی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی عسگری مدیرکل بنیاد استان، از دست‌اندرکاران حوزه نماز در این بنیاد تجلیل شد.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام عسگری با تبریک این موفقیت معنوی و ارزشمند به جامعه ایثارگری و همکاران بنیاد گفت: این توفیق بزرگی است که خدای متعال به خادمین شهدا در این نهاد مقدس عطا کرده و ما را به این مقام مفتخر کرده است.

وی خاطر نشان کرد: بنیاد شهید به‌عنوان دستگاه منتسب به شهدا و ایثارگران و سازمانی که ملقب به دستگاه عصمت و طهارت شده است باید در میان سایر ادارات الگو و سرمشق بوده و درخشندگی خاصی در بین سازمان‌های دیگر داشته باشد.

حجت‌الاسلام عسگری با اشاره به این مطلب که نماز یک فریضه الهی و دارای حق بزرگی است ابراز امیدواری کرد: مجموعه همکاران بنیاد از مروجین و اداکنندگان حق نماز باشند.

درادامه، حجت‌الاسلام حجازی دبیر ستاد اقامه نماز بنیاد کرمانشاه نیز در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های حوزه نماز، از دست‌اندرکاران ستاد اقامه نماز بنیاد تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام حجازی افزود: به دنبال تلاش‌های مطلوب ستاد اقامه نماز بنیاد کرمانشاه در سال 96 و بر اساس‌نامه ارسالی از سوی بنیاد مرکز، ستاد اقامه نماز بنیاد کرمانشاه بحمدالله توانست با کسب امتیاز 96 در این بخش، رتبه ممتاز کشوری در بین تمامی ادارات سطح کشور را به خود اختصاص دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار