انتخابات هیأت بدمینتون استان کرمانشاه پس از سه دوره برگزاری همچنان بی‌نتیجه مانده که این اتفاق در ورزش این استان بی‌سابقه بوده است.
کد خبر: ۷۱۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴ 26 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، انتخابات هیأت بدمینتون استان کرمانشاه پس از انصراف جواد نوری سه دوره فی‌ما‌بین آرش بیدل و سعید نظرپور تکرار شده که هر سه دوره بی‌نتیجه مانده با بی‌نتیجه ماندن انتخابات پس از سه دور شاهد خلق شگفتی در ورزش استان برای نخستین بار در هیأت بدمینتون بودیم.

حال به درخواست اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه این انتخابات به روزی دیگر موکول شده است.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفت‌وگو با فارس در این خصوص، اظهار داشت: در طول دوران خدمت شاهد مشخص شدن نتیجه انتخابات در دور دوم بوده‌ام، اما مساله‌ای که در مجمع انتخابی هیأت بدمینتون رخ داد و نتیجه انتخابات پس از سه دور برای نخستین بار همچنان بی‌نتیجه مانده است.

علی‌رضا صیدی ادامه داد: براساس قانون انتخابات در آینده نزدیک و با حضور همان افراد مجمع اولیه با هدف رسیدن به نتیجه برگزار خواهد شد و مکاتبات لازم برای برگزاری این انتخابات قبل از پایان سال‌جاری و مشخص شدن وضعیت هیأت بدمینتون انجام شده است.

صیدی در پاسخ به این سئوال که مشخص نشدن وضعیت انتخابات هیأت بدمینتون چه ضربه‌ای به این ورزش می‌زند، گفت: با توجه به این مساله که در ماه‌های اخیر این هیأت با مدیریت سرپرست تعیین شده در حال فعالیت است در فعالیت اجرایی آن ممکن است خللی ایجاد نشود، اما زمان لازم برای برنامه‌ریزی‌های بلند مدت را از این هیأت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: عدم وجود همدلی و وفاق در هر مجموعه اسباب حرکت با قدرت را از مدیریت آن مجموعه می‌گیرد و انتخاب یک رئیس هیأت با رای‌های متزلزل ممکن است شرایط مفیدی برای فعالیت آن رئیس هیأت فراهم نکند.

آرش بیدل به عنوان یکی از 2 کاندید ریاست این هیأت در خصوص این انتخابات،گفت: دست‌های پشت‌پرده سبب شده این اتفاقات در جامعه بدمینتون رخ دهد و انتخابات در مجمع انتخابی به دور سوم و روز دیگری موکول شود.

بیدل اضافه کرد: برخی شهرستان‌های که بازیکنان زیادی در عرصه بدمینتون ندارند دارای رای هستند و متاسفانه این در حالی است که دواران و مربیان هم هرکدام یک رای دارند و این مساله نفوذ برخی سلایق می‌شود.

وی به اشاره به جابه‌جایی برخی رئیس هیأت‌های شهرستان‌ها، خاطرنشان کرد: چند رئیس هیأت شهرستان با تشخیص مسؤولان هیأت استان عوض شده‌اند و شاهد چینش نفرات دلخواه به جای چند رئیس هیأت هستیم که با توجه به شرایط کاری از سمت خود استعفا کرده‌اند و این مساله سبب بروز دو قطبی در انتخابات شده است.

بیدل یادآور شد، هر چه این انتخابات طول بکشد به ضرر این رشته ورزشی در استان است و امیدواریم هر چه زودتر انتخابات برگزار شده و نتیجه آن مشخص شود.

همچنین در خصوص این انتخابات سعید نظرپور دیگر کاندیدا، افزود: سئوال من این است که چگونه نماینده‌های آموزش و پرورش، شهرداری و سپاه در انتخابات اخیر سایر هیأت‌های ورزشی استان که برگزار می‌شد حاضر هستند اما بنا به دلایلی از انتخابات هیأت بدمینتون استان کنار گذاشته می‌شوند؟

نظرپور ادامه داد: خیلی‌ها اعتراض دارند که چرا ریاست هیأت بدمینتون قبلی از سعید نظرپور حمایت می‌کند و من از این عزیزان این سئوال را می‌کنم چه مشکل و یا جرمی در سابقه مسؤولیت بشیری پیدا کرده‌اند که حمایت کردن او از من را دارای اشکال می‌دانند؟

وی با اشاره به فرصت‌سوزی‌های اخیر در هیأت بدمینتون، گفت: ما فرصت‌های زیادی همچون حضور در لیگ، استعدادیابی‌ها و برنامه‌ریزی بلند مدت برای جامعه ورزشی بدمینتون را از دست داده‌ایم و اگر این انتخابات به سال بعد موکول شود این فرصت‌سوزی‌ها چند برابر خواهد شد.

این که برای نخستین‌بار در یکی از جامعه‌های ورزشی استان چنین اختلاف‌نظر و شکاف رای به وجود آمده است که پس از سه دور انتخابات، برگزاری مجمع به‌روزی دیگری موکول شود یک نقطه ضعف برای ورزش استان محسوب می‌شود.

اما امیدواریم با توجه به تاکیدات هر 2 نماینده و معاون اداره‌کل ورزش و جوانان این انتخابات هرچه زودتر به نتیجه لازم برسد و برنامه‌ریزی لازم برای آینده این ورزش توسط رئیس آتی هیأت بدمینتون استان طراحی و به مرحله اجرا شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار