مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، از برگزاری اختتامیه مراسم انتخاب کتاب سال ایلام خبرداد.
کد خبر: ۷۱۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷ 27 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ عمران خود آموز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم اختتامیه انتخاب کتاب سال ایلام اظهار داشت: آیین  اختتامیه انتخاب کتاب دو سالانه استان  ایلام  با حضور مسئولان کشوری و استانی چهارشنبه (8 اسفند 97 ) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انتخاب کتاب سال در این استان از سال 95آغاز شد، عنوان کرد: این رویداد به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی در دستور کار بوده و سعی داریم به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.

خود آموز با تاکید بر اینکه نخستین دوره انتخاب کتاب سال استان با مشارکت تمامی نویسندگان  در سال 95 انجام شده است گفت: دومین مرحله انتخاب کتاب سال استان ایلام که فردا برگزار می‌شود با شرکت و استقبال نویسندگان ایلامی با موضوعات مختلف و نویسندگان غیر ایلامی با موضوعات متنوع مواجه شده است.

وی روند رسیدگی و انتخاب کتاب سال استانی را روندی دقیق و علمی و تخصصی دانست و در این ارتباط می‌گوید: آثار رسیده به دبیرخانه برای داوری به خانه کتاب جمهوری اسلامی ایران در تهران ارسال گردیده و پس از سه مرحله داوری توسط ٣ نفر از داوران برجسته کشوری، آثار برگزیده معرفی  و انتخاب شده‌اند.

خودآموز زمان برگزاری مراسم اختتامیه انتخاب کتاب سال ایلام را فردا چهارشنبه 8 اسفند 97 ساعت 10 صبح در مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و از شهروندان ایلامی برای حضور در این حرکت فرهنگی دعوت کرد./ح

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار