کیومرث رحیمی در گفتگو با تابناک:
رئیس بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: اقداماتی که مصداق دخالت در امور پزشکی است در سالن های زیبایی بانوان کاملاً‌ممنوع است.
کد خبر: ۷۱۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲ 27 February 2019

دکتر کیومرث رحیمی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:خدماتی از قبیل تزریق ژل و بوتاکس و لیزرموهای زائد بدن ، الکترولیزموهای زائد، اولتراسونیک، میکروبلیدینگ، میکرونیدیلینگ، تاتو، ماسک های ال ای دی و پرسینگ مصداق بازر دخالت در امور پزشکی است و آرایشگران مجاز به انجام این امور نیستند و طبق قانون با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:موارد بسیاری مشاهده شده است که با ارائه غلط این خدمات از سوی برخی از آرایشگران لطمات سنگین وجبران ناپذیری را بر سلامت بعضی از مردم وارد آورده است.

رئیس بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت:استفاده از کالاهای آرایشی فاقد برچسب اصالت و سلامت از دیگر اقدامات اشتباه و غیرمجازی که در برخی از سالن های آرایشی بانوان انجام  می گیرد.

رحیمی تاکید کرد:هیچ اطمینانی به سالم بودن کالاهای فاقد برچسب اصالت و سلامت وجود ندارد پس بهتر است در استفاده از لوازم مصرفی در این سالن ها دقت و توجه لازم اعمال شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار