سرمایه گذاران ترکیه با شهردار خوی دیدار و گفتگو کردند .
کد خبر: ۷۱۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 27 February 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی

شرکت سرمایه گذار ترکیه ای – ایرانی با شهردار خوی دیدار و در خصوص سرمایه گذاری در شهر خوی گفتگو کرد.

محرم اکبرزاده ضمن تاکید بر لزوم استفاده از توان بخش خصوصی داخلی و خارجی در توسعه شهری اظهار داشت: سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهر ها بویژه در پروژه های کلان ، یکی از راهکارهای مهم در مسیر توسعه شهری است و شهرداریها امروز برای تسریع در روند توسعه شهر باید به سمت تسهیل سازی مسایل مربوط به سرمایه گذاری پیش بروند.

شهردار خوی گفت: موضوع سرمایه گذاری در حوزه پسماند از مسائلی است که در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته و در کنار مدیریت پسماند بحث درآمد برای شهرداری ها نیز مطرح هست.

وی گفت: بر اساس استفاده از ظرفیت های سرمایه ای، توان و تخصص بخش خصوصی در حال حاضر مذاکره با شرکت ترکیه ای – ایرانی برای سرمایه گذاری در حوزه پروژه مدیریت پسماند با شهرداری خوی صورت گرفت و توافق های اولیه برای سرمایه گذاری این شرکت برای پروژه مدیریت پسماند خوی و شهرهای اقماری انجام شد.

اکبرزاده افزود: پروژه سرمایه گذاری مدیریت پسماند ظرفیت بسیار خوبی برای تولید برق و درآمدهای ناشی از آن بوده و مهمترین گام در حوزه حفظ محیط زیست می باشد که در این پروژه روزانه ۲۰۰ تن پسماند شهری برای تولید برق مورد استفاده قرار می گیرد.

شهردار خوی تصریح کرد: آخرین تکنولوژی تولید برق از پسماند شهری در این دیدار و گفتگو به بحث و بررسی گذاشته شد و جزییات توافق نهایی برای امضای قرارداد در جلسه مشترک بعدی که ظرف 10روز آینده تشکیل می شود بررسی خواهد شد.

گفتنی است شرکت سرمایه گذاری ترکیه ای-ایرانی اجرای پروژه های مربوط به مدیریت پسماند در شهرهای ترکیه را در کارنامه کاری خود دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار