افتخاری گفت: همزمان با آغاز یازدهمین ۲سالانه پویانمایی تهران، اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی پویانمایی در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در شیراز آغاز شد.
کد خبر: ۷۲۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 06 March 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان:«زهرا افتخاری»  گفت: یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از صبح روز یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ در تهران کلید ‌خورد و همزمان با آن از صبح روز دو‌شنبه در سینما کانون اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در شهر شیراز و سایر مراکز فرهنگی هنری استان فارس هم اکران فیلم ها، برای دومین سال پیاپی، با حضور پر شور دانش‌آموزان آغاز شد.

 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با یادآوری این مطلب که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با اکران آثار یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در سه سانس ساعت 9 و 30 دقیقه صبح، ساعت 16 و همچنین ساعت 18 میزبان دانش‌آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه، دانشجویان و هنرآموزان و سایر علاقه‌مندان است.

 

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره آثار بخش کودک، آثار ارزش‌های انقلاب اسلامی و دینی و آثار منتخب ایران در سالن اجتماعات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس، نمایش داده می‌شود، اظهارداشت: یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب با نمایش آثار منتخب داخلی و خارجی در چند بخش میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان است.

 

افتخاری تاکید کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ۲۲ سال اخیر متولی برپایی این 2 سالانه هنری بود و امسال یازدهمین دوره آن را در بخش‌های مختلف رقابتی و جنبی برگزار می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار