رئیس تأمین اجتماعی اقلید از پوشش بیمه‌ای 37 هزار و 108 نفری سازمان تأمین اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲ 23 February 2015

مهدی قلندری امروز در گفت‌وگو با فارس در اقلید با اشاره به خدمات بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: تأمین اجتماعی اقلید از سال 67 بر اساس قانون ترسیم‌شده سازمان در ارائه خدمات حوادث و بیماری‌ها، بارداری، غرامت دستمزد، ازکارافتادگی، مرگ و بازنشستگی به 37 هزار و 108 بیمه‌شده زیرپوشش این سازمان در این شهرستان خدمت می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به نبود بافت صنعتی پیشرفته اقلید و اشتغال به کشاورزی، دام‌پروری و صنوف کوچک آمار بالایی از جمعیت این شهرستان زیرپوشش بیمه‌ای تأمین اجتماعی قرار دارند.

رئیس تأمین اجتماعی اقلید با تأکید بر مبنای عملکردی تأمین اجتماعی این شهرستان در راستای رضایت مشتری و ارباب‌رجوع عنوان کرد: نقل‌ و انتقال حق بیمه، صدور و تمدید دفترچه درمانی، پرداخت غرامت دستمزد، کمک‌هزینه‌های درمانی، بارداری، مستمری و ... از خدمات کوتاه‌مدت و بلندمدت تأمین اجتماعی این شهرستان است.

قلندری در پایان به 12 هزار و 635 بیمه‌شده اصلی تأمین اجتماعی اقلید اشاره کرد و افزود: 2 هزار و 420 نفر که با جمع افراد تبعی و وابسته به 4 هزار و 545 نفر افزایش می‌یابند از خدمات مستمری تأمین اجتماعی در این شهرستان بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش فارس، یک‌هزار و 440 راننده، یک‌هزار و 600 قالی‌باف، 656 کارگر ساختمانی، 100 باربر و... بیمه‌شدگان اصلی بخش اجباری یا مشاغل آزاد و اختیاری تأمین اجتماعی اقلید را تشکیل می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار