سلطانی فر برای بهره برداری از چند طرح ورزشی فردا به استان فارس سفر می‌کند.
کد خبر: ۷۲۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 08 March 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:صلواتی روابط مدیر عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: وزیر ورزش و جوانان صبح شنبه ۱۸ اسفندماه وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز خواهد شد و ابتدا با حضور در سالن شش هزارنفری بزرگ شیراز که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری بوده، از آخرین اقدامات صورت گرفته برای تکمیل آن بازدید می‌کند و پس از آن به شهرستان پاسارگاد سفر می‌کند تا سالن چند منظوره روستای همت آباد را افتتاح کند.

وی اظهار کرد: سلطانی فر در ادامه سالن چندمنظوره حسین آباد شهرستان ارسنجان را افتتاح خواهد کرد و کلنگ احداث خوابگاه ورزشکاران در مجموعه ورزشی این شهرستان به زمین زده می‌شود.

صلواتی افزود: وزیر ورزش و جوانان سپس به شهرستان مرودشت سفر می‌کند و فاز نخست ورزشگاه شماره سه این شهرستان را که شامل سالن‌های اختصاصی تکواندو و بانوان است افتتاح و در گردهمایی اهالی ورزش و جوانان این شهرستان در محل فرمانداری حضور می‌یابد.

وی إضافه کرد: بهره برداری از بزرگترین مجموعه سوارکاری جنوب کشور در لپویی بخش زرقان دیگر برنامه وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان فارس است که در مدت کمتر از دو سال ساخته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار