مدیرکل آموزش‌وپرورش استان پیشنهاد داد:
مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی، از ارائه پیشنهاد برگزاری جشنواره علمی، فرهنگی و هنری معلمان جهان اسلام همزمان با معرفی مشهد در سال ٢٠١٧ به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام به وزیر آموزش‌وپرورش خبر داد و گفت: چند روز گذشته جلسه‌ای با این موضوع و با حضورشخص وزیر آموزش‌وپرورش برگزار شد و امیدواریم با توجه به انتخاب مشهد به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلامدر سال ٢٠١٧، این جشنواره نیز برگزار شود.
کد خبر: ۷۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰ 06 August 2015
سیدجواد حسینی در نشستی خبری با اشاره به پروژه‌های مهم در دست اجرای این مجموعه، بیان کرد: هنرستان گردشگری با ظرفیت اسکان ٧٢٠نفر در اطراف حرم رضوی در ١٢هزار مترمربع در حال طراحی است که کار اجرایی آن نیز به‌زودی آغاز می‌شود.

وی همچنین از به‌زمین‌خوردن کلنگ ساخت مدرسه انرژی هسته‌ای در مشهد با حضور ظریف وزیر امور خارجه و صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در خیابان فلسطین مشهد خبر داد و گفت: ساخت این مدرسه از سوم شهریور سال جاری آغاز خواهد شد و با توجه به اینکه اعتبار این پروژه کامل اختصاص یافته است، ساخت آن در مدت کمتر از دو سال به پایان خواهد رسید.

حسینی با اشاره به احداث هتل فرهنگیان در ٢٢ هزار مترمربع گفت: خوشبختانه توانسته‌ایم علاوه بر بودجه‌های مصوب عمرانی اداره کل آموزش‌وپرورش، ٢٠٠ میلیارد ریال نیز بودجه از سوی استانداری برای تکمیل و ساخت این پروژه‌ها جذب کنیم.

در ادامه این نشست خبری میکائیل باقری رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی نیز گفت: سی‌و‌سومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در دو حوزه پژوهش و آوا و در رشته‌های تفسیر، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، احکام، انشای نماز، حفظ، مداحی، قرائت و اذان برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: مسابقات بخش پسران از ١٥ مرداد الی ١٨ مرداد و مسابقات بخش دختران از ٢٠ مرداد آغاز خواهد شد. دانش‌آموزانی از ٣٢ استان کشور در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار