رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاهگفت: اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند و دراین راستا تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا بتوانیم جبهه رسانه‌ای را در برابر جنگ نرم تقویت کنیم.
کد خبر: ۷۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵ 06 August 2015
به گزارش تابناک، سرهنگ حسن موحد امروز در نخستین گردهمایی اصحاب رسانه استان که در محل تالار بعثت برگزار شد، اظهار داشت: گرچه سازمان بسیج رسانه بنابر دلایلی دیر تر از سایر استان ها تشکیل شد اما بدنبال این است در دنیای امروز که دشمنان با را‌ه اندازی جنگ نرم به میدان آمده‌اند، رسانه ها را در برابر این هجمه‌ها منسجم کند.

وی افزود: اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند و دراین راستا تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا بتوانیم جبهه رسانه‌ای را در برابر جنگ نرم تقویت کنیم.

موحد یادآور شد: بسیج یکی از ستون های اصلی کشور در حفظ دستاوردهای انقلاب است و خوشبختانه به برکت خون شهدا امروز ایران در جهان به الگوی مقاومت تبدیل شده است.


وی افزود: اکنون کشور ما با سربلندی و عزتی که حاصل خون شهدا و بویژه شهدای هسته‌ای و همچنین هدایت های رهبری و استقامت مردم است توانسته در برابر قدرت‌های دنیا پای میز مذاکره بنشیند و با رعایت تمامی خطوط قرمز انقلاب از حقوق خود دفاع کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه به تأثیرگذاری ایران بر سایر کشورهای جهان اشاره داشت و تصریح کرد: باوجود موفقیت های بسیار در زمینه های های مختلف و تأثیرگذاری و الگو شدن برای سایر کشورها، هنوز نتوانسته ایم در حوزه رسانه خوب عمل کنیم.
 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار