حسین خدرویسی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کرمانشاه گفت:تا کنون 2 میلیارد تومان برای تهیه وسایل اولیه زندگی مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه که در سیل اخیر دچار خسارت شدند تخصیص داده شده است.
کد خبر: ۷۳۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ 06 April 2019

حسین خدرویسی در گفتگو  اختصاصی با خبرنگار تابناک افزود:در سیل اخیر که در استان کرمانشاه به وقوع پیوست 101 واحد مسکونی مددجو بطور کامل تخریب ، 356 واحد مسکونی دچار آسیب و 124واحد اشتغال مددجو نیز دچار آسیب شده است.

وی خاطر نشان کرد : تاکنون آمار دقیقی از میزان خسارت  ناشی از سیل در دست نیست و کارشناسان مربوطه در حال جمع آوری میزان خسارت هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کرمانشاه اظهار داشت:برای تمای مددجویانی که در سیل دچار خسارت شده اند حقوق فرودین ماه 2 برابر خواهد شد.

به گفته این مسئول،تمامی منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد تحت بیمه حوادث هستند و جای هیچگونه نگرانی نیست و کارشناسان بیمه بعد از برآورد خسارت ناشی از سیل هزینه ساخت و بازسازی واحد ها را خواهند پرداخت.

خدرویسی تصریح کرد:تا کنون این نهاد 4 میلیارد و 382 میلیون تومان کمک نقدی از طریق سامانه متمرکز امداد به حساب سیل زدگان استان گلستان و لرستان واریز شده است.

وی افزود: به زودی نیز کمک های غیر نقدی و وسایل ضروری جمع   آوری و به این مناطق ارسال خواهدشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار