معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت: ارزش صادرات غیرنفتی استان کرمانشاه در ۴ماه نخست امسال ۲۰درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۷۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷ 08 August 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، هاشم پیراینده اظهار داشت: محصولات غیرنفتی استان کرمانشاه به میزان یک میلیون و 357هزار و 323 تن و به ارزش 338میلیون و 366هزار و 479 دلار در چهار ماه امسال صادر شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت و معدن استان کرمانشاه با بیان اینکه صادرات استان کرمانشاه در چهار ماه امسال از نظر وزنی 15درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است، افزود: محصولات صادر شده استان کرمانشاه در مدت مذکور شامل سیمان، اوره، دام زنده، گوجه فرنگی، رب گوجه فرنگی، لبنیات، پروفیل از آهن ، صفحه و ورقه‌های نازک  و هندوانه بوده است.

پیراینده پیرامون کشورهای وارد کنننده محصولات استان کرمانشاه گفت: عراق، کویت، قطر، افغانستان، ایتالیا، امارات متحده عربی، عمان، ترکیه، جمهوری تانزانیا و ارمنستان جزء 10 کشور مقصد صادرات قطعی استان کرمانشاه در چهار ماهه امسال بوده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت مرزنشینان استان کرمانشاه افزود: تعاونی‌های مرزنشین در شش شهرستان مرزی و سه بازارچه فعال و یک بازارچه موقت مرزی با 86هزار و 451 خانوار و 290هزار و 327 نفر جمعیت فعالیت می‌کنند.

پیراینده بیان کرد: افزایش ساعات کار کوله‌بری بازارچه شوشی، تعویض و فعال شدن به موقع کارت مرزنشینان، پالایش اعضای متقاضی کارت مرزنشینی و موضوعات مرتبط با امور مالیاتی از جمله مشکلات و خواسته‌هایی اعضای مرزنشینی است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار