مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی یزد:
مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان یزد، گفت:‌‌ پویایی صنعت مستلزم تعامل پیوسته جامعه کار و کافرمایی است.
کد خبر: ۷۴۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ 01 May 2019

«محمد حسین ریاحی» در همایش بزرگداشت روز جهانی کار که با حضور کارفرمایان و کارگران استان برگزار شد با بیان این که تحقق شعار سال اولویت اجرایی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است،‌اظها رکرد: امسال سهم استان در حوزه خدمات 48 درصد و سهم حوزه اقتصاد در صنعت 44 درصد برآرورد شده که نشان دهند ظرفیت حوزه خدمات در یزد است.

وی ضمن ابراز خرسندی از حرفه‌ای بودن و فهیم بودن جامعه کارگری استان یزد، افزود:‌رابطه بین جامعه کارگری و کارفرمایی نقش مهمی در توسعه اقتصاد ایفا می‌کند، افزود:‌ کارفرمایان باید بدانند که کارگران عضو اجتناب ناپذیر تولید هستند و مهمترین نقش در توسعه را ایفا می کنند.

مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان یزد در ادامه تأمین مسکن را از جمله دغدغه‌های جدی برای جامعه کارگری دانست و گفت:‌ پویایی صنعت مستلزم تعامل پیوسته جامعه کار و کافرمایی است.

ریاحی طرح برنامه برگزاری جلسات سه جانبه دولت، کارفرمایان و کارگران را فرصت مناسبی برای تدوین راهکار اجرای حل مشکلات موجود عنوان و تصریح کرد: حقوق و مزایای کارگران که در قانون قید شده،‌ حداقل قیمت تعیین شده است و کارفرمایان می توانند متناسب با توان پرداختی و موثر بودن نیرو،‌حقوق و مزایای پرسنل را افزایش دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار