در گفتگو با تابناک مطرح شد:
پروژه فوتبال ساحلی استان برای اتمام و بهره‌برداری، منتظر «ماسه» است که در صورت تامین آن، می‌توان از این زمین استفاده کرد.
کد خبر: ۷۴۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ 06 May 2019

محمد صالحی مربی فوتبال در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت : دعوت از «هادی فرهمند» به تیم ملی فوتبال ساحلی نشان از توان و استعداد ورزشکاران استان کرمانشاه در رشته فوتبال ساحلی است، اما سال‌هاست زیرساخت لازم برای تمرین و مسابقه در استان کرمانشاه فراهم نمی‌شود.

این مربی فوتبال ساحلی کرمانشاه ادامه داد : زمین قبلی فوتبال ساحلی شهر کرمانشاه در مجموعه امام خمینی (ره) کرمانشاه قرار داشت و با توجه به بروز مشکلات فراوان توسط اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه احداث فوتبال ساحلی در مجموعه ورزشی دهکده المپیک آغاز شد و تا کنون پیشرفت خوبی داشته است و اگر ماسه لازم برای این مجموعه تامین شود می‌توانیم از آن بهره‌برداری کنیم.

 وی با اشاره به مشکلات و معایب زمین فوتبال ساحلی در مجموعه امام خمینی (ره) گفت : بزرگترین مشکل آن زمین، ماسه نامرغوب بود به شکلی که برای انجام هر جلسه تمرین باید زمین به وسیله تراکتور شخم زده و تسطیح انجام می‌شود و انجام این فرایند برای هر جلسه تمرین یا بازی هزینه‌ بر و سخت بود.

 

صالحی ادامه داد: حصارکشی نامناسب، نبود رختکن و عدم استاندارد بودن زمین از سایر مشکلات زمین مجموعه امام (ره) بود که بسیاری از آن در مجموعه دهکده المپیک برطرف شده است، اما مساله اصلی که همان تامین ماسه است، همچنان مانع اصلی ادامه فعالیت فوتبال ساحلی استان کرمانشاه پابرجاست.

 

این مربی فوتبال ساحلی استان کرمانشاه افزود: 2 تیم فوتبال ساحلی در استان مشغول تمرین هستند، در طول مدتی که با مشکل تامین مکان تمرین مواجه بوده‌ایم در سالن و زمین فوتبال چمنی تمرین کرده‌ایم و امیدواریم با فراهم آمدن زیرساخت مناسب در آینده به این ورزش بپردازیم.

 

وی در خصوص موقعیت جغرافیایی دهکده المپیک کرمانشاه و زمین فوتبال ساحلی این مجموعه،گفت: از ابتدای امر تاکنون مشکل اصلی فوتبال ساحلی مساله ماسه بوده است و ما برای احداث مجموعه کامل و شکیل که دسترسی به آن آسان باشد، مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) و مجموعه 15 خرداد را پیشنهاد دادیم، امامسؤولان وقت اداره‌کل ورزش و جوانان استان احداث یک زمین کامل با تمام امکانات در دهکده المپیک را تصویب و کلنگ‌زنی کردند، با این وجود مشکل اصلی همچنان پابرجاست.

 صالحی در پایان، خاطرنشان کرد: امیدواریم به‌زودی مشکلات مربوط به تامین ماسه این زمین برطرف شود و امکان رشد و شکوفایی فوتبال ساحلی استان کرمانشاه فراهم شود

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار