مسئول مرکز امور جوانان هلال احمر شهر نیر از ارسال چهارمین مرحله از کمک‌هایی مردمی این شهر به مناطق سیل زده کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۴۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸ 06 May 2019

حسن احمدی مسئول مرکز امور جوانان هلال احمر شهر نیر گفت: از نخستین لحظات انتشار اخبار و تصاویر مربوط به سیل زدگان در مناطق مختلف کشور، مردم نوع‌دوست و داوطلبان جمعیت هلال احمر، شهر نیر آمادگی خود را برای پیوستن به شبکه امداد رسانی و کمک در زمینه‌های مورد نیاز برای تسکین آلام آسیب‌دیدگان اعلام کردند.

وی افزود: رهنمود‌های مقام معظم رهبری به عنوان محور و جلوه‌گاه همبستگی همه آحاد جامعه و دستگاه‌های مسئول، نوعی بیدارباش برای همگان بود که با درک شرایط بحران‌زده کنونی روستا‌ها و مناطق آسیب‌دیده استان‌های سیل زده، تمامی مساعی خود را برای کمک‌رسانی به مردم رنج‌دیده، به کار بندند.

احمدی ادامه داد: مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر نیر بنا به وظیفه ذاتی خود در بازه زمانی کوتاهی در این راستا با ایجاد پایگا‌های جمع آوری کمک‌های مردمی و استقرار صندوق‌های ثابت و سیار جمع آوری کمک‌ها در میعادگاه‌های نماز جمعه و معابر اصلی شهر نسبت به این امر اقدام نمود.

وی گفت: در این مرحله از ارسال کمک‌های مردم نوع دوست شهر نیر مجموعا بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان اقلامی، چون پتو، زیر انداز، لباس، برنج، روغن، قند و شکر، حبوبات، نان خشک، آب معدنی، کنسرجات، ست بهداشتی، ظروف آشپزخانه، چراخ والور، بخاری، مایع ظرف شویی جمع آوری و ارسال شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار