فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه گفت: این پایگاه در طول دوران هشت سال دفاع مقدس 82 شهید خلبان را تقدیم انقلاب کرده است.
کد خبر: ۷۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 09 August 2015

امیر یوسف قربانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه کرمانشاه با تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه 82 تن از بهترین خلبانان و نیروهای خود را تقدیم انقلاب کرده است.

وی تصریح کرد: پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه گذرگاه شهیدانی هم‌چون صیاد شیرازی و بهشتی بود و رشادت‌های شهیدان شیرودی و کشوری در بازپس‌گیری شهرستان پاوه در تاریخ ایران ماندگار است.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه با بیان اینکه نخستین عملیات پرواز شب توسط شهید کشوری در این پایگاه صورت گرفت، افزود: محاصره پاوه توسط نیروهای هوانیروز کرمانشاه شکسته شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در زمان وقوع جنگ تحمیلی نیز 500 ساعت عملیات پرواز توسط نیروهای این پایگاه انجام شد و در عملیات غرورآفرین مرصاد نیز هوانیروز در کنار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی توانست دشمن را در کمین‌گاه مرصاد تار و مار کند.

به گفته قربانی، پس از جنگ خودکفایی در نگهداری و تعمیر بالگردها و انجام پروازهای عملیاتی و آموزشی و بازسازی کامل بالگردها و نیروی انسانی مهم‌ترین اقداماتی بود که در این پایگاه انجام شد.

وی با اشاره به ورود گروه‌های تکفیری داعش در کشورهای همسایه، گفت: تیم‌های آتش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کمتر از دو ساعت سراسر منطقه مرزی را پوشش دادند و داعش همان فرزند ناخلف استکبار تاکنون نتوانسته کوچک‌ترین حرکتی را در مرزهای کشورمان انجام دهد.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه در ادامه سخنان خود بیان داشت: خبرنگاران به‌عنوان یک مولفه خاص در دنیا زبان گویای مردم و جامعه هستند و تجزیه و تحلیل‌های آنان در مورد مسائل ستودنی است.

بر اساس این گزارش تعدادی از اصحاب رسانه کرمانشاه با اهدای لوح و جوایزی مورد تجلیل قرار گرفتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار