پریسا محمدی در گفتگو با تابناک:
معاون مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه از واردات کاغذ با نرخ ارز دولتی خبر داد.
کد خبر: ۷۵۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ 26 June 2019

پریسا محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: پیرو پیگیری‌های مطبوعات فرهنگی رسانه‌ای، سهمیه کاغذ نشریات مکتوب استان کرمانشاه تصویب شده است ، همچنین به مدیران مسئول اعلام شده که برای دریافت سهمیه خود با شرکت توزیع کننده این کاغذ‌ها تماس بگیرند ، به عنوان مثال شرکت ارمغان گستر با معاونت مطبوعاتی جهت واردات کاغذ با نرخ ارز دولتی قراردادی را منعقد کرده است.


وی افزود: یارانه به رسانه‌ها، نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری که در طرح رتبه‌بندی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شرکت کرده باشند، همچنین پایگاه‌های خبری تخصصی و پایگاه‌های خبری استانی که همه دربخش خصوصی فعالیت می‌کنند تعلق می‌گیرد و هیچ رسانه دولتی یا رسانه‌ای که از بودجه عمومی و بیت‌المال استفاده می‌کند، مشمول دریافت یارانه نمی‌شود.


محمدی در ادامه اظهار داشت: برای شفاف سازی افکار عمومی و به ویژه اهالی رسانه، تمام پرداختی‌ها و فعالیت‌ها و امور انجام شده از طریق سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین سایت و سامانه جامع رسانه‌های کشور اطلاع رسانی شده است.

ایشان در پایان عنوان کرد: با توجه به اینکه در سال گذشته میزان یارانه پرداختی به مطبوعات ۸۰۰ میلیارد ریال بود، امسال این میزان از ابتدای سال جاری تا ماه گذشته ۲۵۰ میلیارد ریال بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار