مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از برگزاری شب شعر دهه کرامت با حضور شاعرانی از مشهد و تبریز و همچنین جشنواره سراسری عکس رضوی در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۷۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 12 August 2015

به گزارش خبرنگار ما ، علی اکبر صفی پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، امروز(21مرداد) در جلسه شورای هماهنگی جشن های رضوی آذربایجان شرقی که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، بر ضرورت پررنگ تر شدن نشاط معنوی در جشن های رضوی تاکید کرد و ابراز داشت: گرایش مردم ما در مسایل مذهبی و دینی و اعتقادی بیشتر به سمت برگزاری مراسم عزاداری و سالروز شهادت ائمه اطهار(علیهم السلام) است، باید از فرصت دهه کرامت در جهت افزایش نشاط معنوی نیز استفاده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام) اظهار داشت: جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام) در طول سال برنامه های متنوع فرهنگی هنری را در داخل و خارج از کشور برگزار می کند.

صفی پور افزود: یکی از برنامه های این جشنواره، جشنواره عکس رضوی است که 29 مرداد امسال با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تبریز برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی همچنین از برگزاری شب شعر رضوی در تبریز خبر داد و عنوان کرد: برای اولین بار با همکاری مشترک آستان قدس رضوی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، شب شعر دهه کرامت با حضور شاعرانی از مشهد، تبریز و سایر شهرها در تبریز برگزار خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :