«اقبال واحدی» خبرنگار معروف و با سابقه صدا و سیما برای پوشش طرح 1449 در تفت، عصر امروز به این شهرستان می آید.
کد خبر: ۷۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 12 August 2015
به گزارش تابناک یزد؛ به نقل از صبح تفت؛ طرح بزرگ قرآني 1449دريك هزا‌ر و چهارصد و چهل و نهمين سال نزول قرآن، به دنبال ترويج باورها و رفتارهاي ناب اسلامي، در تابستان 1394 توسط شبكه قرآن سيما ، باهمكاري نهادهاي قرآني كشور اجرا مي‌شود.

اين طرح بزرگ قرآني، امسال در ادامه طرح هاي موفق قرآن 1441 تا 1448 با رويكرد نشر فرهنگ قرآني برمبناي حفظ آيات الهي با عنوان نهضت حفظ قرآن كريم در تابستان و با شعار«قرآن، كتاب زندگي» اجرا مي‌شود.

در اين طرح، به حفظ و درك محتواي يكي از پرفضيلت‌ترين سوره‌هاي قرآن، يعني سوره «ياسين» پرداخته شده است.

 اين‌ طرح با مشاركت و تعامل موثر شبكه‌هاي راديويي و تلويزيوني، نهادها و دستگاه‌هاي ديني و قرآني كشور دنبال مي‌شود.

 برهمين اساس، این طرح در شهرستان تفت نیز اجرا شده و ساعت 17 امروز «اقبال واحدی» خبرنگار معروف و با سابقه صدا و سیما از شبکه قرآن برای پوشش این طرح به مسجد امام حسن مجتبی(ع) تفت می آید.

فرماندار تفت در حاشیه بازدید از طرح 1449 شهرستان گفت: برنامه پخش طرح ۱۴۴۹ قرآنی روز چهارشنبه ساعت ۱۷ تا ۱۹ بعد از ظهردر محل مسجد امام حسن مجتبی (ع) اجرا و به صورت مستقیم از شبکه معارف سیما پخش می‌شود و این طرح برای معرفی ظرفیت‌های قرآنی تفت است.

فرماندار تفت متذکر شد: برای اجرای هر چه بهتر طرح ملی قرآنی ۱۴۴۹ همه دستگاه‌ها هماهنگ هستند و این برنامه با حضور قاریان، حافظان و عموم مردم شهرستان برگزار می‌شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار