تابناک: معاون خدمات شهري شهرداري اصفهان اظهارداشت: لازم است اهداف سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری بهتر و جدي تر از گذشته تحقق يابد.
کد خبر: ۷۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 16 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان، احمد رضا مصور پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرعامل جدید سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: آقای شریعتی مدیرعامل معرفی شده قبلی در مذاکرات اولیه پس از ابراز تمایل برای آمدن از تهران به اصفهان و خدمت در سازمان میادین و اعتقاد بر این که مشکلی برای ورود به سازمان برای ایشان وجود نداشته برای تصدی این پست اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: اما پس از انتصاب شریعتی رئیس مربوطه ایشان در تهران با انتقال وی موافقت نکرده و بعد از چند روز که اصرار ایشان جواب نداد اعلام کردند که نمی‌توانند در خدمت سازمان میادین شهرداری اصفهان باشند که بلافاصله شهرداری اصفهان با کاندیداهای دیگری وارد مذاکره شدند و با بررسی‌های به عمل آمده و ترجیح شهرداری مبنی برحضورمدیری که کمترین زمان لازم را برای استقرار را در سازمان داشته باشد،به گزینه آقای مهندس کشاورز رسیده و وارد مذاکره شدیم.

وی با بیان اینکه کشاورز از مدیران قدیمی شهرداری اصفهان است و سازمان عمران، منطقه 13، منطقه 15 و منطقه 1 از جمله مراکز و مناطقی است که وی در آن خدمت کرده، اظهار داشت: آقای کشاورز در هرجا حضور داشتند منشأ خیر و برکت بودند و من امیدوارم در سازمان میادین بتوانند مانند گذشته
پرفروغ، پر موفقیت و پر تلاش حاضر شوند.

مصور افزود: رزومه کاری و تلاش آقای کشاورز نشان داده که سازمان میادین می‌تواند بهتر از قبل باشد و آرزو می‌کنم مجموعه سازمان میادین همکاری خوبی را با وی برای تحقق اهداف سازمان میادین داشته باشند.

سامان دهی مشاغل کاری سخت اما شدنی

بنا بر این گزارش در این جلسه اصغر کشاورز مدیرعامل جدید سازمان میادین میوه و تره بار و سامان دهی مشاغل شهری گفت: امیدوارم بتوانم اعتماد به وجود آمده را حفظ و باهمکاری همه واحد های ومجموعه سازمان میادین ، برای رسیدن به اهداف کلان سازمانی و مدیریت شهری قدم برداشته و منشأ خیر برای شهر و مردم عزیز و گرانقدر شهر اصفهان باشیم.

وی افزود:در این راستا به سوی همه همکاران محترم دست کمک و یاری دراز کرده تا برای رسیدن به اهدافی که برای ما مشخص شده هرچه سریعتر و با کیفیت تر اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه نیازمند حمایت اعضای هئیت مدیره سازمان و شهرداری اصفهان هستیم تا به نتایج قابل قبول برسیم، تصریح کرد: قطعا همه می‌دانید که ساماندهی مشاغل کار آسانی نبوده اما کار نشدنی هم نیست و در سال‌های گذشته اقدامات بزرگی در این رابطه در سطح شهر اصفهان انجام شده که بدون شک با دیدهای بزرگ و اینده نگری به این نتایج رسیدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار