محسن رخصی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امسال مرحله نخست جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور از هفتم شهریور ماه آغاز می شود گفت: جشن مذهبی ــ ملی عاطفه های سال ۹۸ با شعار «با رنگ مهر، رویایی را بسازیم» برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴ 27 August 2019

جشن عاطفه ها با شعار ( با رنگ  مهر، رویایی  را بسازیم )

محسن رخصی  در گفتگو باخبرنگار  تابناک کرمانشاه، اظهار داشت:  امسال جشن عاطفه ها در دو مرحله طی روزهای هفتم و هشتم شهریورماه و همچنین دهم مهرماه برگزار خواهد شد.

رخصی با بیان اینکه پایگاه های سیار این نهاد در روز پنج شنبه هفتم شهریور در سطح معابر و میادین شهر و روستاهای استان مستقر می شوند، افزود: در روز جمعه هشتم شهریور ماه نیز این پایگاه ها در میعادگاه های نماز جمعه استقرار می یابند.

وی تصریح کرد: مرحله دوم این مراسم مذهبی ــ ملی نیز همزمان با بازگشایی مدارس با حضور دانش آموزان و والدین آنان در سطح مدراس و آموزشگاه های استان جشن گرفته می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه امسال جشن عاطفه ها با شعار «با رنگ مهر، رویایی را بسازیم» برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیر استان خواهند بود.

محسن رخصی تاکید کرد: در کنار پایگاه های ثابت و سیار این نهاد کد آسان پرداخت#۱*۸۸۷۷* و سایت الکترونیکی emdad.ir نیز آماده دریافت کمک های نقدی خیران نیک اندیش است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار