معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان گیلانغرب گفت: بر اثر حوادث ترافیکی سال گذشته ۲۲ فوتی و ۳۷۶ مجروح شدند که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۱۵ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۷۷۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 01 September 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه،صبح امروز کار گروه حوادث ترافیکی به ریاست معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان گیلانغرب و با حضور روسای ادارات برگزار شد.

حمید رضا بابایی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان گیلانغرب در کار گروه حوادث ترافیکی این شهرستان با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد ۳۷ مورد حادثه ترافیکی منجر به جرح در محور‌های ارتباطی شهرستان گیلانغرب به وقوع پیوسته گفت: این حوادث ۲۲ فوتی و ۳۷۶ مجروح بر جای گذاشته که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۱۵ درصد کاهش یافته است.

 وی تصریح کرد: تلفات حوادث درون شهری نیز به صفر رسیده و صد در صد کاهش یافته و امسال دو ونیم میلیارد تومان هزینه بهسازی راه‌های اصلی شده  که قطعا در کاهش تصادفات تاثیر گذار است.

وی از اجرای طرح ابرار برای آسفالت ۵ کیلومتر از راه‌های روستایی در سالجاری خبر داد و گفت: از مجموع ۱۹۶ کیلومتر راه روستایی در حال حاضر ۲۵ کیلومتر شوسه و ۱۵ کیلومتر خاکی است.

 در این نشست در خصوص اجرای طرح آموزش عمومی به منظور کاهش حوادث ترافیکی و همچنین راه اندازی پارک ترافیک در شهر گیلانغرب تصمیم گیری شد.

شهرستان گیلانغرب دومین شهرستان وسیع استان است که ۵۳۱ کیلومتر راه ارتباطی اصلی و فرعی دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار