با حضور رئیس فدراسیون؛
مجمع انتخابی رئیس جدید هیات نجات غریق و غواصی استان مرکزی با حضور رئیس فدراسیون مربوطه در اراک برگزار و علیرضا مجرد به عنوان رئیس این هیات، انتخاب شد
کد خبر: ۷۷۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸ 04 September 2019

مجمع انتخابی رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مرکزی برگزار شد

مجمع انتخابی رئیس جدید هیأت نجات غریق و غواصی استان مرکزی عصر روز چهارشنبه با حضور ایلخان نوری، رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی و باقری نماینده وزارت ورزش در اراک برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مجمع انتخابی هشت نفر به عنوان کاندیدای ریاست هیأت نجات غریق و غواصی استان مرکزی حضور داشتند. داوطلبان در این مجمع به ارائه برنامه‌های خود در جهت بهبود شرایط هیأت نجات غریق و غواصی استان مرکزی پرداختند.

 در پایان بر اساس قوانین فدراسیون نجات غریق و دستورالعمل مجمع انتخابی رؤسای هیأت‌های ورزشی، رأی گیری با حضور ۱۷ نفر از اعضای مجمع آغاز شد، که در نهایت علیرضا مجرد با ۱۵ رأی از ۱۷ رأی مأخوذه برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان مرکزی انتخاب شد.

در پایان مجمع انتخابی رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان مرکزی، ایلخان نوری، رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: انتظار است رئیس جدید هیأت نجات غریق و غواصی استان مرکزی برای پیشبرد این ورزش در استان مرکزی از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود به ویژه از ظرفیت بانوان جهت بالا بردن سطح دانش و فن دست اندرکاراننجات غریق و غواصی در استان مرکزی استفاده کند. همچنین از ظرفیت‌های موجود در دیگر شهرستان‌های استان بهره گیرد.

در ادامه عابد حقدادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان داشت: برای پیشرفت تمامی هیأت‌های ورزشی استان مرکزی از هیچ حمایتی فروگذار نمی‌کنیم و حمایت از هیأت‌های ورزشی از وظایف ورزش و جوانان است که مدیریت ورزش استان در این زمینه تلاش فراوان دارد و تا کنون با این حمایت‌ها موفقیت‌های خوبی به دست آمده به طوری که هم اکنون ورزش استان مرکزی در کشور از جایگاه خوب و قابل دفاع برخوردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان داشت: البته لازم است اشاره کنم فدراسیون‌های ورزشی نیز باید با اداره کل تعامل داشته باشند تا بتوان در زمینه توسعه و گسترش ورزش استان‌ها در حوزه‌های مختلف گام‌های مؤثر برداشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار