یدالله جوانمردی در گفتگو با تابناک:
مسئول سازمان بسیج اصناف کرمانشاه گفت: موکب‌های بسیج اصناف از دهم مهر تا ده روز پس از اربعین به زوار خدمت رسانی خواهند کرد.
کد خبر: ۷۸۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 26 September 2019

 

 

 

 

 

 

 

یدالله جوانمردی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با گرامی داشت هفته ارزشمند دفاع مقدس اظهار داشت: اصناف و بازاریان در آن دوران حامی و پشتیبان تمام برنامه‌ها و سیاست‌های نظام بودند و در به پیروزی رساندن انقلاب نقش ارزشمند و کلیدی ایفا کردند، در زمان جنگ تحمیلی تعداد زیادی شهید، جانباز و رزمنده از بازاریان و اصناف داشتیم.

 وی با اشاره به نزدیک بودن ایام اربعین افزود: ما هر سال چندین موکب متعلق به اصناف و بازاریان داریم که یکی از این موکب‌های بزرگ حدود ۳۰ هزار وعده غذایی برای زائرین طبخ می‌کند. این فعالیت‌ها در حیطه بسیج اصناف است و بسیج بازاریان در همه زمینه‌ها و همچنین در امر اربعین کمک کردند.

مسئول سازمان بسیج اصناف کرمانشاه در خصوص محدوده احداث موکب‌ها اظهار داشت: یکی در مرز خسروی و دیگری در تنگه مرصاد است که دیروز افتتاح شد، برای اسکان شبانه زوار هم آماده میزبانی ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر در روز هستیم. هر کدام از این موکب‌ها به صورت جداگانه روزانه ۳۰۰۰۰ غذا آماده می‌کنند.

 یدالله جوانمردی در پایان درباره آغاز به کار موکب‌ها تصریح کرد: شروع به کار موکب‌ها از دهم مهر تا ده روز بعد از اربعین هست. ۶۱ صنف برای خدمت به زائرین اعلام آمادگی کردند و کمک‌های خود را اعم از خوراکی، خشکبار و ... را تحویل دادند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار