کد خبر: ۷۸۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ 27 September 2019
با کمک های دکتر وکیلی حدود 1 میلیارد و 400 میلیون تومان از دیرکردهای تامین اجتماعی بخشیده شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اسفندیار برخه در گفت و گو با بویرنیوز با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری دهدشت 3 و نیم میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار بود.
شهردار دهدشت گفت: قراردادی بود که شهرداری دهدشت، ماهی 240 میلیون سود دیرکرد بدهد، همین امر از فرط فشارهای مالی، شیرازه کار شهرداری را از هم پاشیده بود.
برخه ادامه داد: اقداماتی شد اما نتیجه نگرفته بودند،در نهایت هم مرحوم نوربخش همکاری کرد و هم دکتر وکیلی و با حمایت ها و کمک دکتر محمد علی وکیلی در زمان مدیریت مرحوم نوربخش، حدود 1 میلیارد و 400 میلیون تومان از دیرکردهای تامین اجتماعی بخشیده شد.
وی گفت: در نهایت بدهی اصلی قسط بندی شد و هم اکنون بدون هیچگونه تاخیری، ماهانه 110 میلیون تومان پرداخت میکنیم و انشاءالله کل بدهی تا پایان دی ماه پرداخت می شود.
برخه ادامه داد: مهم ترین پروژه شهری ما، ترمیم روکش آسفالت شهر دهدشت است، در سه ماهه اخیر حدود 130 هرار متر مربع آسفالت داشتیم.
وی گفت:در مطالبات پرسنل به روز هستیم.
اسفندیار برخه تصریح کرد: شهرداری دهدشت 13 و نیم میلیارد تومان بدهی داشت که حدود 8 میلیارد را پرداخت کردیم.
شهردار دهدشت گفت: مساله جدی پیش روی ما اعتبارات عمرانی است و منتظر تخصیص این اعتبارات هستیم.
وی به مردم هم قولی داد، او گفت: نهضت آسفالت همچنان ادامه دارد، وقفه ای بود اما از هفته پیش شروع کردیم و تا سرحد توان و امکانات و منابع و حتی فراتر از آن در خدمت شهروندان عزیر خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار