کد خبر: ۷۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸ 18 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه اردوی تیم ملی نونهالان کشتی فرنگی در سی‌سخت و در جمع خبرنگاران، اداره کل امور مالیاتی استان را اسپانسر این اردو خواند و با بیان اینکه ورزش پایه سلامت جامعه و نونهالان پایه ورزش هستند، اظهار داشت: مبالغ مادی این حمایت مهم نیست، بلکه حمایت از این ورزشکاران در جهت توسعه ورزش در استان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

سهراب امدادی فر افزود: در حمایت از این چنین اردوهایی که در سطح ملی است و ورزشکاران از استان‌های مختلف حضور می‌یابند فرصت خوبی برای معرفی کهگیلویه و بویراحمد و جاذبه‌های آن و همچنین فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف است که در اردوی تیم ملی نونهالان کشتی فرنگی ما به فرهنگسازی مالیات پرداخته‌ایم.

امدادی‌فر با بیان اینکه حمایت از ورزش توسط اداره کل امور مالیاتی استان از جیب مردم و برای مردم است، خاطرنشان کرد: ادارات می‌توانند در عرصه حمایت از ورزش در کهگیلویه و بویراحمد حضور یابند.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در قالب قانون مالیات بر ارزش افزوده عوارضی از مردم وصل می‌شود که در اختیار دهیاری‌ها و شهرداری‌ها قرار می‌گیرد که از آن می‌توان برای حمایت از ورزش در استان استفاده کرد.

امدادی فر با بیان اینکه هدف از حمایت از تیم ملی نونهالان معرفی استان، فرهنگ‌سازی ورزش و فرهنگ مالیاتی است، تصریح کرد: بودجه اداره کل امور مالیاتی به صورت متمرکز است که شاید وضعیت بهتری از این نظر نسبت به سایر ادارات داشته باشیم که تصمیم گرفتیم در عرصه حمایت از ورزش استان گام بگذاریم.

وی افزود: حمایت از تیم نونهالان اول راه است و اداره کل امورمالیاتی کهگیلویه و بویراحمد از سایر رشته‌ها و رده‌های سنی ورزش در استان حمایت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار