فرماندار تنگستان:
فرماندار شهرستان تنگستان گفت: همزمان با هفته دولت ۴۰ پروژه عمرانی در شهرها و روستاهای شهرستلان تنگستان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶ 18 August 2015
غلامرضا ترک‌زاده بعدازظهر امروزدر جلسه برگزاری هفته دولت شهرستان تنگستان ضمن تبریک دهه مبارک کرامت اظهارداشت: در آستانه هفته دولت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر قرار گرفته‌ایم در این هفته دولت مردان عملکرد 10 ساله را به اطلاع ملت می رسانند.

وی تاکید کرد: امیدواریم درهفته دولت بتوانیم پروژه‌هایی که در شهرستان تنگستان به سرانجام می‌رسد و تکمیل شده به بهره‌برداری برسد.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: ساخت زمین‌های چمن مصنوعی مینی فوتبال و پارک‌های روستایی طرح‌های امید در دستور کار استان بوشهر است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تنگستان مجری این طرح ها است.

ترک زاده با بیان اینکه درهفته دولت طرح های متعددی به بهره‌برداری می‌رسد خاطرنشان کرد:  در هفته دولت بیش از 40 پروژه عمرانی  خرد و کلان در سطح شهرستان تنگستان  از جمله کتابخانه عمومی دلوار، مدرسه روستای لیلک، زمین‌های چمن مصنوعی، بیش از 30 طرح عمرانی درمناطق روستایی و 80هزار متربع آسفالت کوچه و خیابان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همزمان باهفته دولت عملیات اجرایی منبع ذخیر آب 5هزار متر مکعبی بخش دلوار، ساختمان اداری شرکت گاز شهرستان، ساختمان بیمه سلامت تنگستان آغاز می‌شود.

فرماندار تنگستان بیان کرد: برای پروژه‌های عمرانی شهرستان تنگستان که در هفته دولت عملیات اجرایی آنها آغاز یا به بهره‌برداری  می‌رسد اعتباری بالغ بر 167 میلیارد ریال هزینه شده است . 

ترک زاده در این جلسه علی منصوری را بعنوان  دبیر ستاد هفته دولت در تنگستان منصوب کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در تنگستان افزود: جشنوار تجلیل از مسئولان و کارمندان نمونه شهرستان تنگستان در هفته دولت برگزارمی‌شود که بتوانیم از این طریق تعدادی را بعنوان نیروی برتر به جشنواره استانی معرفی کنیم.

ترک زاده، دیدار با خانواده معظم و معزز شهدا در هفته دولت را از برنامه‌های مسئولان در شهرستان تنگستان اعلام کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار