مسیب قبادیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: از اردیبهشت سال ۹۸ استان کرمانشاه جز ۵ استان نخست بود که اقدام به حذف قبوض کاغذی کرد تلفن ثابت کرده که هدف اینکار حفاظت از محیط زیست است.
وی خاطر نشان کرد: کارکرد تلفن ثابت ماهیانه به صورت پیامک به مشترکین ارسال می شود و با مراجعه به سایت tcir در قسمت مخابرات من ثبت نام و جزئیات قبوض خود را مشاهده می نمایند.
مدیر کل مخابرات استان کرمانشاه در خصوص اپلیکیشن های مختلف مخابرات تصریح کرد: سامانه # ۲۰۲۰* که از طریق تلفن همراه و ایرانسل می توانند خدمات تلفن ثابت و قبوض روز، میان دوره، شارژ اینترنت را تمدید و از این طریق هم می توانند خرابی تلفن ثابت خود را اعلام و مرکز ۲۰۲۰ هم به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشترکین است.
قبادیان در خصوص به روز رسانی بانک اطلاعات ۱۱۸ عنوان کرد: مشترکینی که تغییر نام پیدا کردند به صورت خودکار در بانک ۱۱۸ ثبت و کسانی که میخواهند در ۱۱۸ شماره تجاری آن ها ثبت شود یا شماره همراه باید به مرکز مخابرات مورد نظر مراجعه و فرم های مورد نظر را پر کنند و ماهیانه مبلغ ۲۲۵۰۰ ریال را پرداخت کنند.