فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز (۳ آذرماه) در راستای حمایت از امنیت عمومی و دفاع از نظام اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۷۹۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 24 November 2019

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: این راهپیمایی در جهت حمایت از امنیت عمومی  و مردم اقتدار نظام جمهوری اسلامی در استان برگزار می شود.

 وی خاطر نشان کرد: این راهپیمایی امروز یکشنبه سوم آذر ماه راس ساعت  10 صبح با حرکت انقلابی مردم  از چهار راه مدرس به سمت میدان آزادی انجام می شود.

فرماندار کرمانشاه افزود:ملت ایران برای این انقلاب مجاهدت های بسیار داشتند، شهید داده اند و سختی های فراوان متحمل شده اند. لذا همگی از امنیت عمومی خویش دفاع  و هرگز اجازه نخواهند داد دشمنان به خاک و حریم آنها رخنه کند.

رنجبر با تاکید بر دفاع مردم از نظام و انقلاب اسلامی، تصریح کرد: افرادی که بدخواه نظام و مردم هستند ناامنی ایجاد می کنند اما موفق و سربلند نخواهند شد، مردم حق  اعتراض دارند ولی باید در چارچوب قانون باشد.

 

وی بیان داشت: اعتراض باید از هرگونه حرکتی که منجر به خسارت به اموال عمومی مردم و بیت المال می شود، مجزا باشد. در نتیجه مردم از این گونه حرکات ناراحتند، به همین خاطر، در این راهپیمایی با شکوه در جهت حمایت از عاملان امنیت، حضوری گسترده خواهند داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار