کد خبر: ۸۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴ 20 August 2015


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح نظام سلامت مانند یارانه نیست که ابتدا بدهند بعد پس بگیرند.
خبرگزاری فارس: طرح نظام سلامت مانند یارانه پس گرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، مراسم عملیات اجرایی ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی لنگرود با حضور وزیر رفاه دقایقی پیش در شهر کومله آغاز شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در مکان احداث بیمارستان تامین اجتماعی لنگرود تصریح کرد: این بیمارستان در زمینی به مساحت 2 هکتار بنا می‌شود.

علی ربیعی با بیان اینکه زمین مذکور توسط پزشک مرحوم فاطمی اهدا شده بود، اظهار کرد: نقش پزشکان خیر بسیار موثر است و پزشکان خیر را هرگز از یاد نمی‌بریم.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح تحول سلامت گام موثری در جامعه برداشته شده است، خاطرنشان کرد: طرح نظام سلامت مانند یارانه نیست که ابتدا بدهند بعد پس بگیرند.

وزیر تعاون، رفاه و اجتماعی با تصریح بر اینکه مطالعات نشان می‌دهد بخش اعظمی از افراد بیمه شده، حاشیه‌نشین بودند، یادآور شد: سعی ما بر این است خدمات بهتری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ارائه دهیم.

وی اصلی‌ترین مسئله دولت را برطرف شدن بیکاری و ایجاد اشتغال دانست و تصریح کرد: وضعیت اشتغال در بخش خدمات و کشاورزی استان بهبود یافته است.

ربیعی از بدهی 7 هزار میلیارد تومانی کارفرمایان کشور به تامین اجتماعی خبر داد و خواستار حمایت بیشتر دولت در این زمینه شد و خاطرنشان کرد: به دنبال فشار آوردن به کارفرمایان نیستیم.

به گزارش فارس، ربیعی در سفر سه روزه به گیلان از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی استان بازدید کرد و پروژه سالن ورزشی سنگاچین انزلی با حضور وی کلنگ‌زنی شد.

وزیر رفاه از کارخانه چوب و کاغذ ایران «چوکا» رضوانشهر و صنایع چوب اسالم در تالش و برخی واحدهای تولیدی واقع در شهر صنعتی رشت، آستانه‌اشرفیه، لاهیجان و لنگرود بازدید کرد.

مراسم کلنگ‌زنی مجموعه ورزشی رودسر با حضور ربیعی انجام شد و حضور در جلسه شورای اداری استان از برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در عصر امروز است.

دیدار با تشکل‌ها و نهادهای مدنی از جمله اعضای کانون‌های شوراهای اسلامی کار و کارآفرینان و انجمن صنفی کارفرمایان و اتاق تعاون استان از برنامه‌های پایانی سفر وزیر رفاه در روز جمعه به گیلان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار