رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور:
رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: با تغییر در وضعیت معیشتی و اقتصادی شهرها و روستاهای کشور باید تعریف جدیدی از فقر ارائه شود که در این صورت بسیاری افراد از پوشش این نهاد خارج خواهند شد.
کد خبر: ۸۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹ 21 August 2015

به گزارش مهر، سید پرویز فتاح در دیدار با استاندار قزوین در محل مهمانسرای استانداری گفت: در شرایط کنونی شاهد توسعه کمی و کیفی فقر در جامعه هستیم و بدنه متوسط نیز در بدنه فقیر جامعه قرار گرفته که باید برای آن فکری کرد.

فتاح افزود: در یک هرمی که شکل گرفته متاسفانه شاهد ریزش افراد متوسط به قاعده هرمی هستیم که افراد فقیر در آن تعریف شده اند که باید حتما تعریف جدیدی از فقر ارائه کنیم و نیازمندان واقعی را در آن بگنجانیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور یادآورشد: در یک دورانی نداشتن نان و آب، فقر تلقی می شد اما امروز که آب، برق، گاز و تلفن به اکثر مناطق محروم و روستایی رفته دیگر فقط نداشتن نان ملاک ارزیابی برای فقر و نیازمندی نیست.

وی اظهارداشت: در شرایط کنونی برخی از فرزندان خانواده های تحت پوشش نداشتن تبلت و رایانه را در زمره نیازمندی و فقر می دانند و اگر بتوانیم رویکرد جدیدی از فقر داشته باشیم جمع زیادی از افراد تحت پوشش از این چتر حمایتی خارج خواهند شد.

فتاح اظهار داشت: کمک به استقلال اقتصادی خانواده ها و تامین شغل برای نیازمندان بهترین کاری است که باید در این راستا در این نهاد مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار