بهرام درویشی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل آب منطقه ای کرمانشاه از روند تکمیل و ساماندهی پروژه ی آبشوران خبر داد. و گفت: از عوامل مهم بازدارنده در تکمیل پروژه تامین منابع مالی ست.
کد خبر: ۸۰۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 25 December 2019

بهرام درویشی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن قدردانی از همکاران خبرگزاری تابناک کرمانشاه که در همه مقاطع، بویژه در این مقطع پارکینگ شهرداری، پروژه آبشوران یار و همراه ما هستند،اظهار کرد: نهایتا قرار بر این شد تا پایان آذر ماه، 120 مترقطعه اصلی پارکینگ آبشوران را بازگشایی کنیم، این کار را روز 25 آذر انجام دادیم. و مکاتبات لازم با شهرداری انجام شد. تا حوزه های مربوطه به منظور آسفالت یا کف سازی را تحویل بگیرند.

او افزود: این پروژه یک کار سنگین اجرایی عمرانیِ درون شهری است و کار بی نظیری محسوب می شود.مردم ما محق هستند در امنیت کامل به سر ببرند. گزارشات نگران کننده ای مبنی بر اینکه این نقطه از شهر برای مردم خطرآفرین است وجود داشت، همچنین محدودیت های ترافیکی قبل از احداث و بازگشایی برای مردم ایجاد شده بود.

درویشی همچنین تاکید کرد: محدودیت تردد برای مردم، کسبه، اطبا محترم و بیمارانی که در شهر کرمانشاه و خارج از شهر در شهرستان های سطح استان مراجعه می کنند، ایجاد شده است. 120 متر از این مقطع باز است. و دو مقطع باقیمانده در کمترین زمان ممکن عملیات اجرایی اش به پایان می رسد.

مدیر عامل آب منطقه ای بیان داشت: نکته ای که حائز اهمیت است، این پروژه ها یکی از پروژه هایی است که باید اعتبار لازم به آن تزریق بشود. تنها عامل بازدارنده در حال حاضر کمبود منابع مالی است، آبشوران چهارده ونیم کیلومتر است و تاکنون 8 میلیارد تومان هزینه شده، حدود بیش از 50 درصد کار باقیمانده است. اعتباری که برای امسال پیش بینی شده پنجاه میلیارد تومان است.

او با اشاره به اینکه پس از گذشت حدود 5 ماه از سالِ مالی هنوز 8 میلیارد تومان اعتبار به صورت اسناد خزانه اختصاص داده شده، خاطر نشان کرد: پیمانکاران دچار مشکل مالی هستند، در هر صورت، اکنون کار بدون وقفه دنبال می شود.

درویشی در پایان زمان نهایی تکمیل پروژه را با توجه به عوامل بازدارنده، شامل تامین منابع مالی و بارندگی های پیش رو، دو ماه آینده اعلام کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار