سید جواد حسینی کیا در گفتگو با تابناک:
نماینده شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت : ۹ دی روز بصیرت مردمی بود که برای انقلاب و حفظ ارزش ها جوان های زیادی را فدا کرده اندو به راحتی آن را از دست نخواهند داد.
کد خبر: ۸۰۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 29 December 2019

سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه  اظهار کرد:مردم پای انقلاب ، ارزش ها ایستاده اند و از آن نمیگذرند، ملتی که بهترین جوانانش را برای ایستادگی در مقابل دشمن فدا کرده است امروز از این انقلاب و ارزش ها دست نمیکشد .

وی افزود:عده ای اغتشاشگر و منافقین داخلی و جریان فتنه دنبال براندازی نظام بودند آن روز مردم با نشان دادن  بصیرت و حمایتشان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده و  در ۹ دی سال۱۳۸۸ به میدان آمدند و مشت محکمی بر دهان فتنه گران و عوامل داخلی و خارجی ایران اسلامی زدند .


نماینده مجلس شهرستان سنقروکلیایی خاطرنشان کرد: ۹ دی تجدید میثاق با آرمان های امام ، رهبری و شهدای  گرانقدر است، نماد حضور همیشگی ملت در میدان است، یعنی وسط میدان بودن و میدان را به دشمن ندادن، یعنی اینکه ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، یعنی ما با همه ی مشکلاتی که داریم اعم از تحریم ، اقتصادی ، معیشتی و بیکاری پای این انقلاب و ارزش ها ایستادیم.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار