جمال یوسفی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بیمه ایران استان کرمانشاه گفت: مدت زمان پرداخت خسارت به بیمه شدگان را از مدت زمانِ طولانی به ۲۵ تا ۳۰ روز رسانده ایم.
کد خبر: ۸۱۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 04 January 2020

جمال یوسفی دردر خصوص وضعیت خسارت‌های پرداختی برای بیمه گذاران و شهروندان، در  گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:بیمه ایران از نظر پرداخت خسارت و به روز بودن، همچنین ایفای تعهد به مردم، رتبه‌ی اول را دارد.  

وی افزود: خسارت در بخش‌های مختلف است، بیشترین خسارت با ترکیب و وزن سنگین و مبلغ هنگفت در بخش خسارت جانی ست، به علاوه در بخش آتش سوزی، محصولات، مهندسی‌ها و خسارت‌های اتومبیل پرداخت بیمه را داریم.  

یوسفی تاکید کرد: در بخش آتش سوزی، شرکت ماد زاگرس پتروشیمی را داشتیم که حدود دو ماه پیش دچار حریق شد و ما در عرض ۳ هفته خسارت ماد زاگرس را که نزدیک به ۵ میلیارد تومان بود پرداخت کردیم؛ و این موضوع را دوست داشتیم که همه صنعت گران و صاحبان سرمایه در استان کرمانشاه بدانند، و به بیمه ایران اطمینان کنند که می‌تواند در روز سخت در کنارشان باشد؛ و بقیه خسارت هم در حوزه جانی (شخص ثالث) و در حوزه مالی ست.

مدیر کل بیمه ایران استان کرمانشاه ادامه داد: امروز می‌توانیم اذعان کنیم و شعار را داشته باشیم که زمان پرداخت خسارت از مدت طولانی به حدود ۲۵ تا ۳۰ روز کاهش یافته است؛ و بناست با همت و تلاش همکاران به حدود ۱۵ تا ۲۰ روز برسد.

وی در پایان از مردم خواست تا در صورت کمبود مدت زمان باز پرداخت خسارت به همکارانِ وی در بیمه ایران اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گیرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار