تغییر نام یکی از میادین یا بلوار مرکزی شهر کرمانشاه کمترین کاری است که مسئولان شهری به پاس زحمات سردار سرافراز اسلام، شهید قاسم سلیمانی می توانند انجام دهند.
کد خبر: ۸۱۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 04 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس ، بامداد روز گذشته خبری مخابره شد که ایران و تمام مسلمانان منطقه و جهان را شوکه کرد. سردار سپهبد، حاج قاسم سلیمانی در حمله تروریستی آمریکا در کشور عراق به همراه ابومهدی المهندس به شهادت رسیده بود.

پس از گذشته 48 ساعت از این حادثه هنوز پذیرفتن آن برای بسیاری از مردم سخت است و به راحتی نمی توان با شهادت این سردار بزرگ و جنایت آمریکا کنار آمد.

روز گذشته (13 دی ماه) مردم کرمانشاه پس از اقامه نماز جمعه به صورت خودجوش اقدام به برگزاری راهپیمایی کردند و به سوگ سردار عزیزشان نشستند و امروز نیز با فراخوان گسترده راس ساعت 15 در چهاراه بسیج به مناسب شهادت سردار سلیمانی و به منظور سپاس از تمام اقدامات او در راستای ایجاد امنیت برای ایران و کشورهای منطقه گرد هم خواهند آمد.

 اهل سنت نیز امروز عزادار است

مردم اما همیشه در صحنه هستند و همیشه با تمام بضاعت خود قدردان تلاش‌های قهرمانان ملی بوده‌اند و حال نوبت مسئولین کشوری و استانی است. مسئولان عالی رتبه کشور باید جواب گستاخی‌ و جنایت آمریکایی‌ها را بدهند و از سوی دیگر مسئولان استانی نیز باید اقداماتی در شان و منزلت این سردار عزیز جهان اسلام انجام دهند.

انتظار می‌رود که هر چه زودتر اعضای شورای شهر، فرمانداری و استانداری در شهر کرمانشاه یکی از میادین و یا بلوار مرکزی شهر را به پاس خدمات و از جان گذشتگی‌های این ابرمرد تغییر دهند تا مسئولین استان هم گامی برای ادای دین به شهید سلیمانی برداشته باشند.

این خواسته و مطالبه جدی مردم قدرشناس کرمانشاه است. امید است که این موضوع با اقدام سریع مسئولان شهری همراه باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار