استاندار بوشهر خبر داد
سالاری از توجه خیرین به نیازمندان جامعه قدردانی نمود و افزود: امید داریم همچون سال‌های گذشته خیرین در حل مشکلات نیازمندان و معلولان جامعه که مهم‌ترین آن تأمین مسکن است مساعدت کنند.
کد خبر: ۸۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴ 23 August 2015
مصطفی سالاری عصر امروز در نشست با سرپرست بنیاد مسکن استان، سرپرست اداره راه، مدیرکل بهزیستی، مدیرعامل شرکت عمران عالی‌شهر، مدیر حساب 100 امام بنیاد مسکن و اعضای هیئت‌مدیره انجمن خیرین استان بوشهر اظهار داشت: حل مشکل معلولین باید در اولویت قرار گرفته و باید از این قشر آسیب‌پذیر حمایت بیشتری صورت گیرد.

استاندار بوشهر تأکید کرد: حل مشکلات مسکن معلولان باید با برنامه‌هایی سازنده توسط سازمان‌های حمایتی و خیرین صورت گیرد و زمین مورد نیاز ساخت مسکن برای این امر مهم از سوی اداره راه و شهرسازی و با همکاری سازمان عمران عالی‌شهر تأمین شود و در کوتاه‌ترین زمان محقق شود.

وی از ساخت 444 واحد مسکونی توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری بیش از 200 واحد مسکونی ویژه خانوارهای دو معلولی احداث و تکمیل می‌شود و در اختیار این قشر قرار می‌گیرد.

سالاری از توجه خیرین به نیازمندان جامعه قدردانی نمود و افزود: امید داریم همچون سال‌های گذشته خیرین در حل مشکلات نیازمندان و معلولان جامعه که مهم‌ترین آن تأمین مسکن است مساعدت کنند.

استاندار بوشهر تأکید کرد: همه ساخت‌وسازهایی که برای معلولین احداث می‌شود باید راه ورودی معلولین در آن‌ها دیده شود و همه ادارات نیز موظف‌اند راه معلولین به اداره‌های خود را هموار کنند.

مسئول انجمن خیرین مسکن‌ساز استان بوشهر نیز گفت: تلاش انجمن خیرین مسکن‌ساز بر این است تا واحدهای مسکونی با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

حسین شهبازی افزود: تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای حداقل 2 معلول فی‌مابین وزارت راه و شهرسازی و شرکت شهرهای جدید در خصوص تأمین زمین با مشکلات جدی مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: این مشکل موجب عدم آغاز فعالیت و اجرای تفاهم‌نامه‌ها گردیده است و از استاندار بوشهر انتظار داریم این مشکل با مساعدت از سوی استانداری و دستگاه‌های ذی‌ربط مرتفع شود.

در ادامه پس از بحث و بررسی مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی نسبت به واگذاری زمین مورد نیاز تفاهم‌نامه معلولین در شهرهای کنگان، خورموج، گناوه و دیر اقدام و در خصوص شهرهای دیگر مکاتبات لازم به عمل آوردند.

مقرر شد جهت اجرای 444 واحد مسکونی سهمیه سال 94 با توجه به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و انجمن خیرین مسکن‌ساز در شهرهای مختلف استان واگذار شود و شرکت عمران عالی‌شهر بوشهر در اجرای تفاهم‌نامه بین انجمن خیرین و شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید 150 قطعه زمین واگذار و برای خانواده‌های معلولین فاقد مسکن در شهر بوشهر 30 قطعه زمین به انجمن خیرین مسکن‌ساز استان واگذار نماید.

در این جلسه صادقی یکی از خیرین استان بوشهر خرید و تحویل زمین برای 3 خانواده معلول در شهر وحدتیه شهرستان دشتستان و مصدق‌زاده خرید و واگذاری زمین برای یک خانواده معلول در شهر آباد شهرستان تنگستان متقبل شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار