فرمانده انتظامی استان، قران را راهنما و نجات بخش زندگی بشیریت دانست که عمل به دستورات آن باعث عاقبت بخیری در دنیا و آخرت می شود.
کد خبر: ۸۲۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 08 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" در حاشیه محفل انس با قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: کتاب معظم قرآن کامل ترین راهنمای زندگی است که تمسک به آن باعث نجات انسان ها می شود.

وی ادامه داد: موضوعی در زندگی انسان نیست که در قرآن نیامده باشد و دستورات لازم را از سوی خداوند متعال بیان نکرده باشد، هرکسی به آنها عمل کند عاقبت بخیر خواهد شد.

سردار جاویدان افزود: پیامبر عظیم الاشان اسلام (ص) در هنگام رحلتشان خطاب به مسلمانان فرمودند که دو چیز گرانبها را میان شما به یادگار می گذارم، یکی قرآن و دیگری عترت و اهل بیتم را که از همین سخن حضرت رسول (ص) به خوبی می توان به اهمیت کتاب و کلام وحی پی برد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اهتمام پلیس کرمانشاه به برگزاری محافل انس با قرآن کریم، گفت: در طول سال چندین محفل اینچنینی برگزار و خوشبختانه با استقبال بسیار خوب همکاران مواجه می شود.

وی در پایان گفت: بسیاری از محافل انس با قران به درخواست همکاران برگزار و ستاد انتظامی نیز با دعوت از قاریان ممتاز و برجسته سعی در ایجاد فضائی معنوی که برای ارتقاء راندمان کاری همکاران انتظامی نیز بسیار اثرگذار است، دارد.

محفل انس با قرآن کریم با حضور کارکنان نیروهای مسلح استان در حسنیه محمدرسول الله (ص) استان کرمانشاه برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار