با اجرای یک طرح ضربتی انجام شد
دستگیری 895 سارق و 91 نفر از اراذل و اوباش نامی منطقه، کشف 408 دستگاه خودرو، 36 دستگاه موتور سیکلت مسروقه و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از دستاوردهای این طرح‌ها در منطقه حصار و میدان کرج است.
کد خبر: ۸۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ 24 August 2015
به گزارش تابناک – البرز: فرمانده انتظامی استان البرز از اجرای طرح پاکسازی منطقه حصار شهرستان کرج و دستگیری تعداد زیادی خرده فروش مواد مخدر خبر داد. 
سردار کامرانی صالح در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به بررسی و مطالعات کارشناسی صورت گرفته توسط پلیس‌های تخصصی و همکاری تنگاتنگ و منسجم کلانتری‌های شهرستان کرج، طرح پاکسازی منطقه جرم‌خیز منطقه حصار شهرستان کرج صبح امروز در این منطقه اجرا و با دستاوردهای خوبی در زمینه کشف مواد مخدر، جمع آوری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر دقایقی پیش به پایان رسید.
وی بیان کرد: این طرح گسترده با حضور 62 واحد خودرویی، 30 دستگاه واحد موتوری، بکارگیری امکانات تمامی پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌ها  به صورت همزمان به اجرا درآمد که توفیقات خوبی در برداشت.
وی افزود: در پایان این طرح، تعدادی از آلونک‌های تجمع معتادان و فروشندگان خرد مواد مخدر نیز تخریب و معتادان جمع آوری شده به مراکز ترک اعتیاد مجاز منتقل شدند.
فرمانده انتظامی البرز خاطرنشان کرد: دستگیری 895 سارق و 91 نفر از اراذل و اوباش نامی منطقه، کشف 408 دستگاه خودرو،  36 دستگاه موتور سیکلت مسروقه و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از دستاوردهای این طرح‌ها در منطقه حصار و میدان کرج شهرستان کرج، از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.
کامرانی صالح تصریح کرد: این طرح‌ها بنا به درخواست عمومِ مردم و بررسی کارشناسی و هدف‌دار پلیس صورت گرفته و در مناطقی از استان، اجرایی شده است که بنا به گزارش مردم و رصد پلیس، بروز ناهنجاری‌های اجتماعی در آن مناطق بیشتر بوده است.
وی تأکید کرد: با همکاری مردم و با عزم جدی پلیس، عرصه را برای جولان مخلان امنیت و آسایش مردم، روز به روز تنگ‌تر می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار