با حضور استاندار کرمانشاه؛
استاندار کرمانشاه گفت: حضور هنرمندان صنایع دستی سایر استان های کشور در این نمایشگاه بیانگر اهمیت صنایع دستی بوده و قطعا تأثیر محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه می شود تا مدت ها در بخش های فرهنگی باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۸۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹ 25 August 2015
به گزارش تابناک کرمانشاه، عصر روز گذشته طی مراسمی با حضور مهندس رضایی بابادی و جمعی از مدیران استان، هشتمین نمایشگاه صنایع دستی با حضور صنعتگران 30 استان کشور در محل دائمی نمایشگاه های کرمانشاه افتتاح شد.

استاندار کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور هنرمندان صنایع دستی سایر استان های کشور در این نمایشگاه بیانگر اهمیت صنایع دستی بوده و قطعا تأثیر محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه می شود تا مدت ها در بخش های فرهنگی باقی خواهد ماند.

وی افزود: گیوه کرمانشاه، گلیم هرسین و جاجیم از جمله صنایع ارزشمند استان کرمانشاه هستند که در کشور به عنوان برند مطرح شده و عرضه این محصولات در نمایشگاه مذکور می تواند کمک بسیاری در شناساندن صنایع دستی استان در سطح کشور داشته باشد.

رضایی بابادی از مردم دعوت کرد تا با حضور در هشتمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ضمن بازدید و خرید محصولات عرضه شده، با هنرهای دستی سایر استانهای کشور نیز آشنا شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار