چندین پروژه در حوزه راه و شهرسازی امروز به‌مناسبت هفته دولت با حضور استاندار کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 25 August 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، چندین پروژه در حوزه راه و شهرسازی پیش از ظهر امروز به‌مناسبت هفته دولت با حضور ابراهیم رضایی‌بابادی، استاندار کرمانشاه و مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به پروژه‌های شاخص در دست اقدام در حوزه راهداری، اظهار کرد: روکش آسفالت کوزران-جوانرود، قلعه شاخانی به میان‌راهان، کوزران به چهارزبر و قسمتی از کوزران به کرمانشاه از جمله این پروژه‌هاست.

عبدالله بهادری گفت: روکش آسفالت محور درودفرامان، سراب‌گرم، سرمست، بیستون-صحنه، کرمانشاه-اسلام‌آبادغرب و گیلان‌غرب-قصرشیرین از دیگر پروژه‌های در دست اقدام حوزه راهداری است.

وی افزود: راه‌اندازی سالن برای حجاج در بخش پروازهای خارجی فرودگاه شهید آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی کرمانشاه با اعتبار 40 هزار میلیون ریال، احداث هلال‌‌احمر کنگاور، دهکده فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های سنقر و هرسین، مرکز بهداشت و درمان شهرک امام کرمانشاه، انتقال خون کنگاور و سوله مسافران بازارچه مرزی سومار از جمله پروژه‌های در دست اقدام حوزه ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی است.

برنامه‌های سال 94

این مسئول با اشاره به برنامه‌های سال 94 اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله تکمیل بیمارستان 100 تخت‌خوابی اسلام‌آبادغرب، تکمیل بیمارستان 64 تخت‌خوابی پاوه و تکمیل کتاب‌خانه مرکزی اسلام‌آبادغرب از جمله این برنامه‌ها است.

بهره‌برداری از 62 کیلومتر بزرگراه کربلا تا پایان سال

بهادری افزود: احداث راه اصلی حمیل به کرمانشاه به‌طول 50 کیلومتر با 45 درصد پیشرفت فیزیکی و تکمیل و بهره‌برداری از 62 کیلومتر بزرگراه کربلا تا پایان سال‌جاری صورت می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از پیشرفت 60 درصدی بزرگ‌راه کربلا خبر داد و خاطرنشان کرد: برای این پروژه اعتبارات خوبی منظور شده و قطعات دو، سه، پنج و هفت آن در حال حاضر آماده بهره‌برداری است.

وی تکمیل 46 کیلومتر از جاده میاندوآب به کرمانشاه با پیشرفت فیزیکی 38 درصد و تکمیل کنارگذر غربی کرمانشاه به‌طول 23 کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی 88 درصد را از جمله برنامه‌های سال 94 در حوزه راهداری عنوان کرد.

این مقام مسئول از بهره‌برداری مسیر بیاشوش به جوانرود در سال‌جاری خبر داد و گفت: مسیر اسلام‌آبادغرب به پل‌دختر نیز پیشرفت فیزیکی 40 درصدی داشته و 57 کیلومتر آن تا پایان تیر ماه سال 95 به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهادری تکمیل کمربندی سنقر، باند دوم بیستون به سنقر و تکمیل باند دوم سه‌راهی هرسین به نورآباد را با پیشرفت فیزیکی 35 درصدی از جمله دیگر برنامه‌های در دست اقدام سال‌جاری عنوان کرد و افزود: باند دوم نهاوند با پیشرفت 45 درصدی تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

رفع 45 نقطه حادثه‌خیز با اعتبار 160 میلیارد ریال

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: رفع 45 نقطه حادثه‌خیز با اعتبار 160 میلیارد ریال از جمله برنامه‌های سال 94 در حوزه راهداری است که 120 میلیارد ریال این اعتبارات از محل منابع انسانی و 40 میلیارد ریال آن از محل منابع ملی تامین می‌شود.

به گفته وی، روکش آسفالت 468 کیلومتر بزرگراه، راه اصلی و راه فرعی با اعتبار یک‌هزار و 280 میلیارد ریال تا پایان سال‌جاری انجام خواهد شد و تلاش می‌شود 200 کیلومتر آن تا پایان آبان ماه سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

بهادری از بوکسیل 4 میلیون و 170 هزار مترمربع راه‌های استان خبر داد و تصریح کرد: زمینه اجرای این پروژه‌ها فراهم شده و تا پایان سال‌جاری انجام شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

445کیلومتر راه روستایی سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در حوزه راه‌های روستایی 137 پروژه به‌طول 445 کیلومتر و قراردادی بالغ بر یک‌هزار و 112 میلیارد ریال تا پایان تیرماه سال 95 به بهره‌برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی بیمارستان 540 تخت‌خوابی نیز طرف دو ماه آینده آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه طراحی بیمارستان 540 تخت‌خوابی در مرحله نهایی است، گفت: برای این پروژه چهار میلیارد تومان در نظر گرفته شده و این مبلغ تا 12 میلیارد تومان نیز قابل افزایش است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار