مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: تمامی دستگاه های خدمات رسان باید در احداث موزه دفاع مقدس مشارکت کنند.
کد خبر: ۸۲۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 03 March 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  صبح امروز جلسه موزه دفاع مقدس به ریاست استاندار در سالن شهدای دولت برگزار شد. سردار ناصر باباخانی در این جلسه ضمن اشاره به برگزاری جلسات مختلف با حضور مسئولین مربوطه و معاونت امور عمرانی استانداری و انجام اقدامات مناسب توسط مشاور پروژه اظهار داشت: موارد موردنیاز مشاور پروژه و نیروهای خدمات رسان تهیه و ارسال شده و مهندسان مکانیک خاک از اواخر دی ماه پای کار امده و نتیجه آزمایش نهایی تا پایان هفته ارسال می شود.

وی در ادامه افزود: ۴ گوشه زمین مشخص شده و چهار مهندس از راه و شهرسازی استان در اختیار این پروژه قرارگرفتند اما لازم به ذکر است که حجم مکاتبات بالا ولی از نظر عملیاتی کند هستیم. مشکل دیگر در پروزه احداث موزه دفاع مقدس مشاور قرارداد نداشته و زمان دقیق تحویل نقشه و طرح دقیقا مشخص نیست.

 باباخانی تصریح کرد: تامین برق، گاز و سایر موارد موردنیاز برعهده دستگاه های استان بوده و مسئولین آن استقبال کرده اند اما متاسفانه از نظر عملی اجراسازی انجام نشده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه خاطر نشان کرد:تجهیز کارگاه هنوز انجام نشده و مکان های درنظر گرفته شده برای این کار بسیار کم است لذا از تمامی دستگاه ها انتظار داریم پای کار آمده تا این موزه احداث شود.در ضمن شهرداری از خاکبرداری و دیوار کشی استقبال کرده و منتطر عملیاتی شدن آن هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار