ایرج کارخایی خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: ایرج کارخایی رئیس کمیته پدافند زیستی ستاد مقابله با کرونا در سمنان از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین سپاه استان و دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: تأمین نیروی انسانی مهم‌ترین مفاد آن است.
کد خبر: ۸۳۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ 10 March 2020

Image result for ایرج کارخایی :

رئیس کمیته پدافند زیستی ستاد مقابله با کرونا صبح سه‌شنبه در دومین جلسه کمیته پدافند زیستی ستاد مبارزه با کرونا در سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه تفاهم‌نامه مشترک سپاه قائم آل محمد (عج) و دانشگاه علوم پزشکی سمنان منعقدشده است، اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در راستای تأمین نیروی انسانی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا امضا می‌شود.

وی با اشاره به تهیه دستورالعمل اجرایی بیان کرد: هماهنگی برای برگزاری جلسات مستمر کمیته پدافند زیستی برای برنامه‌ریزی و هماهنگی برای مقابله با ویروس کرونا در سطح استان نیز از دیگر اقداماتی است که از سوی این کمیته اجرایی می‌شود.

ایرج کارخایی  بابیان اینکه بر اساس این تفاهم‌نامه استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های نیروی بسیج با همکاری سپاه قائم آل محمد (عج) استان درزمینه مبارزه با کرونا در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: تهیه و تنظیم تفاهم‌نامه مشترک سپاه قائم آل محمد (عج) با دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای تأمین نیروی انسانی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از اقدامات آتی کمیته پدافند زیستی است.

کارخایی برنامه‌های این کمیته به‌منظور مقابله همه‌جانبه با ویروس کرونا را در سطح استان سمنان دانست و گفت: حفظ سلامت جسمی و روانی مردم از مهم‌ترین اولویت‌ها و دغدغه‌های اعضای ستاد مبارزه با کرونا است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار