اکبر رسولی در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت:با توجه به شیوع کرونا طی یک ماه گذشته ۳۵ پرونده تخلف در موضوع مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده کرونا تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۳۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 11 March 2020

اکبر رسولی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا در کرمانشاه ابراز داشت: از یک ماه پیش تاکنون ۶۰۰ بازرسی از سطح بازار انجام شده که در بین آن ها ۳۵ فقره پرونده تخلفاتی تشکیل شده است. پرونده های تشکیل شده مرتبط با نگهداری ماسک، دستکش و محصولات پزشکی مرتبط با مقابله با کرونا است. 

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه یک پرونده احتکار ۲۵۰ کارتن دستکش و واحد دیگر تولید ماسک های تقلبی بوده افزود: این واحدها پلمپ شده و درمجموع ۳۵ فقره پرونده مربوط به مرکز استان بوده و اعلام تخلفات شهرستان ها در پایان ماه اعلام می شود.

رسولی خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی همچون رستوران و غذاخوری ها تحت نظارت مستقیم مرکز بهداشت بوده و درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهدشاتی پلمپ می شوند. هم اکنون بسیاری از رستوران و کافی شاپ های سطح شهر به دلیل عدم مراجعه مشتری توسط صاحبان خود تعطیل شده اند.

وی در پایان با بیان اینکه بازرسی ها درحال تداوم است اظهار داشت: از مردم تقاضا داریم کمتر به بازار مراجعه و از رفت و آمدهای غیرضروری خودداری کنند و همشهریان صرفا برای کارهای ضروری خود از منزل خارج شوند.

 
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار