میثم غلامی در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان شهر کرمانشاه گفت: به مردم توصیه می کنیم از مغازه های که دارای مجوز کسب هستند خرید کنند چرا که صاحبان این واحدها آموزش های لازم را در جهت رعایت بهداشت و مقابله با شیوع بیماری کرونا دیده اند.
کد خبر: ۸۳۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 12 March 2020

میثم غلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در حال حاضر با توجه به بحث شیوع بیماری کرونا و کاهش رفت و آمدهای مردم بازار دچار رکود شده و فروش مرغ و ماهی نیز کاهش یافته است.

وی افزود: در همین راستا و به منظور مبارزه با شیوع این ویروس جلساتی با اتاق اصناف داشتیم و به مغازه داران رعایت نکات بهداشتی و استفاده از دستکش را گوشزد کرده ایم. به مردم هم پیشنهاد می دهیم از مغازه های دارای مجوز کسب خرید کنند چرا که این واحدها آموزش های لازم را دیده اند و مورد بازرسی قرار می گیرند.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان شهر کرمانشاه تصریح کرد:متاسفانه با وجود درخواست های مکرر ما مبنی بر جمع آوری و برخورد با فروش سیار و غیرقانونی مرغ و ماهی در سطح شهر، هنوز هم افرادی اقدام به فروش این اقلام به صورت غیر قانونی می کنند و این در حالی است که مرغ گرم باید در یخچال و دمای مشخص نگهداری شود.

غلامی در پایان از نصب روشویی در خیابان و درب مرغ فروشی ها توسط اصناف خبر داد و گفت: این اقدامات به جهت تامین امکانات بهداشتی و مبارزه با شیوع ویروس کرونا انجام می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار